• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla "Mia" Katerina Verélle - Adelijk meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Origineel bij Sweetest


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mijn topics]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Ze zijn groen met een lichtere rand en spikkeltjes. En.. Ze zijn gewoon mooi, oké." Lach ik quasi-geïrriteerd. De hemel werd steeds donkerder blauw, en uiteindelijk leken er honderden sterren te schitteren. "Ik ben moe." Geef ik zacht toe, waarna ik voorzichtig naar zijn gezicht gluur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Ik ben moe,' zegt Mia zacht, waarna ze door haar wimpers heen naar me kijkt.
    'Het begint al te schemeren,' zeg ik. 'Zullen we zo gaan slapen, of gaan we nog genieten van deze mooie hemel?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Het tweede." Beslis ik uiteindelijk, waarna ik opnieuw een blik werp op de lucht. Het schip glijd soepel over de golven, en alles lijkt veel minder erg dan eerst. "Ik zou willen dat ik voor altijd zo kon blijven staan, zonder dat de tijd door mijn vingers zou glippen. Zonder zorgen, zonder eindeloze taken.
    Gewoon.. Net als het schip; Losstaan van alles. Gaan en staan waar de wind je brengt en daarnaast toch nooit verdwalen." Probeerde ik uit te leggen, waarna ik kort glimlachte, en mijn hoofd schudde. "Laat maar, het klinkt vast gestoord.."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze zegt iets over dat ze altijd hier wou blijven staan. 'Laat maar, het klinkt vast gestoord...' zegt ze op het einde.
    Ik schud heftig mijn hoofd. 'Nee, juist niet. Het klonk juist heel mooi.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Thuis, in Engeland is alles gecompliceerd. Goede opvoedingen, veel geld en landgoed staan voorop. En hier.. Jullie hadden me zelfs aan boord genomen als ik een.." Ik glimlach verontschuldigend. "Dat doet er ook niet toe. Ik vind het hier heel leuk, en heb het erg naar mijn zin. Ondanks dat iedereen me uitlacht om mijn Engelse accent." Biechtte ik met een flauwe glimlach op.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze zegt dat iedereen haar uitlacht om haar Engelse accent. Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog. 'Wie heeft je uitgelachen, dan?' wil ik weten. Ik in ieder geval niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Roxi, maar ik denk niet dat ze het érg beledigend bedoelde. Ik vind het niet erg hoor, jullie klinken voor míj dan weer enorm leuk. Enkele dekzwabbers, en een jongen die erg veel van fysiek contact leek te houden." Er rolde een zachte lach over mijn lippen, waarna ik kort mijn schouders ophaalde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Welke jongen dan?' wil ik weten van haar. 'En ik denk ook niet dat Roxi het beledigend bedoelde. Ik denk dat het in een opwelling gebeurde.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Gewoon, laat maar gaan." Vervolgens knik ik op zijn redenering over Roxi.
    "Ik moet vooral wennen aan de manier waarop iedereen hier met elkaar omgaat.
    In Engeland spreek je met twee woorden, dragen dames gewenste jurken en vertonen zij zich heel anders dan een man. En gebruikt men manieren, beleefde woorden en word er geklopt voordat je binnenkomt. Het is moeilijk om er aan te wennen, en ik moet toegeven dat ik erg op manieren gesteld ben, maar ik zal mijn best doen." Vul ik met een zwak glimlachje aan, voor ik mijn vingers opnieuw met elkaar verstrengel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Hier hoef je geen manieren te hebben, hoor,' zeg ik grijnzend. 'Bij het eten doe ik nog een beetje netjes, maar de meesten hier op het schip eten als zwijnen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Ik geloof je op je woord." Ik kon een grinnik niet bedwingen, en keek hem vervolgens aan. "Toch denk ik dat mijn manieren altijd een zwakte zullen blijven." Ik strijk een losgeschoten krul achter mijn oor, en werp vervolgens een blik op de gitzwarte hemel. Enkel de lantaarns op het dek verwekken een schemerig licht. Als vanzelf pak ik mijn jurk op, en buig lichtjes waarna ik mijn lippen krul tot een charmante glimlach. "En, meneer. Zou u mij mijn slaapvertrekken kunnen wijzen?" Prevelde ik met een licht uitdagende glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'En meneer, zou u mij mijn slaapvertrekken kunnen wijzen?' vraagt Mia charmant. Ik grijns en pak haar dan elegant bij haar hand.
    'Komt u maar mee, mevrouw.' Ik maak een lichte buiging en loop dan met haar een slaaphut in.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Net een echte heer. Ik zou bijna het verschil niet kunnen onderscheiden." Complimenteer ik met een lichte glimlach, waarna ik mijn ogen door het vertrek laat glijden. "En, slaap ik hier alleen of..?" Ik vestig mijn blik kort op de enkele kaarsen die het vertrek een groezelige uitstraling geven.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'En, slaap ik hier alleen, of...?' Ze werpt een blik op de paar kaarsen die in de ruimte staan en kijkt mij dan weer aan.
    'Ehm,' zeg ik aarzelend. 'Ik slaap eigenlijk beneden, in een hangmat, met de rest. Maar als je wilt dat...'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~