• Ik ben ongesteld en ik irriteer me overal aan. En als ik dan iets stoms zeg heb ik er meteen spijt van en ga ik bijna huilen, alleen als ik dit typ al! jezus, ik maar denken dat ongesteldheid geen invloed op mijn emoties heeft.. ik haat het echt! eerst knoei ik op mijn nieuwe vest, en misschien gaat mijn broer volgend jaar(of eerder) het huis al uit, en dan ga ik hem missen! gvd, ik huil al weer! vandaag=kut. hebben jullie tips om tijdens zulke dagen toch happy te kunnen zijn?
    danku voor jullie adviezen_O__O__O_

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 7:26 ]


    You are beautiful, you are love.

    Chocola eten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik ook vaak.
    Ik probeer dan met vriendinnen af te spreken en zoveel mogelijk lol te hebben! Of ik luister muziek. Gewoon, je op alles richten behalve op het feit dat je ongesteld bent.
    Love, Lisa x


    Let's do this poo

    Decoy schreef:
    Chocola eten?

    haha, jaa goed idee :P


    You are beautiful, you are love.

    Desireless schreef:
    Heb ik ook vaak.
    Ik probeer dan met vriendinnen af te spreken en zoveel mogelijk lol te hebben! Of ik luister muziek. Gewoon, je op alles richten behalve op het feit dat je ongesteld bent.
    Love, Lisa x

    tnx <3


    You are beautiful, you are love.

    ik krijg meestal vreetbuien als ik ongesteld ben O___O

    xKittyCupx schreef:
    (...)
    haha, jaa goed idee :P

    Geloof me ongesteld wezen is inderdaad een hel. Ik heb het net achter de rug maar toch kank ik wel iemand vermoorden.

    Maar misschien moet je naar de huisarts gaan om te kijken of hij wat heeft tegen die emoties en je huilbuien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heeeel veel eten, chocolade ofzo. En muziek luisteren. Daar word ik altyd vrolijk van :')

    Dat heb ik ook altijd, dat is egt zo irritant!
    Dan ben ik ongesteld en als ik dan ruzie heb met mijn vader of moeder moet ik dan altijd gelijk al huilen terwijl ik normaal nooit huil xD
    Maar dan sluit ik me op in mijn kamer voor de rest van de dag xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Maar probeer idd gewoon aan postieve dingen te denken;)
    Eet chocola, spreek met vrienden af, luister muziek, ga een komedie film bekijken, doe dingen die je leuk vind enz. En probeer er niet aan te denken:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Dat heb ik ook altijd, dat is egt zo irritant!
    Dan ben ik ongesteld en als ik dan ruzie heb met mijn vader of moeder moet ik dan altijd gelijk al huilen terwijl ik normaal nooit huil xD
    Maar dan sluit ik me op in mijn kamer voor de rest van de dag xD

    ja, idd normaal huil ik nooit zo snel!


    You are beautiful, you are love.

    Decoy schreef:
    (...)
    Geloof me ongesteld wezen is inderdaad een hel. Ik heb het net achter de rug maar toch kank ik wel iemand vermoorden.

    Maar misschien moet je naar de huisarts gaan om te kijken of hij wat heeft tegen die emoties en je huilbuien.

    ga je daarvoor echt naar de huisarts? durf ik niet xD:X


    You are beautiful, you are love.

    Een fijne film kijken, mooi boek lezen, jezelf lekker verwennen met koffie/thee/warme chocolade melk op de bank. En je niet teveel druk maken om dingen waarvan je weet dat je daar nu juist heftiger op reageert.


    Wie du mir, so ich dir.

    xKittyCupx schreef:
    (...)
    ga je daarvoor echt naar de huisarts? durf ik niet xD:X


    Ik ben zelf naar de huisarts gegaan omdat mijn ongesteldheid altijd erg extreen was..
    Verloor veel bloed(meer dan normaal volgens mij) had zo'n erge buikpijn dat ik niet naar school kon, was heel erg overgevoelig enz.
    Toen moest ik de pil slikken zodat mijn ongesteldheid minder extreem zou worden..
    Dus je zou kunnen vragen voor de pil;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je het echt zo erg hebt, dan moet je misschien aan de pil, dan is het allemaal veel minder erg.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xKittyCupx schreef:
    (...)
    ga je daarvoor echt naar de huisarts? durf ik niet xD:X

    Het is misschien wat genant. Maar wie weet helpt het.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.