• Inmiddels heb ik 6 maanden met mijn vriend en hij was de eerste waar ik seks mee had, maar hij heeft meer ervaring. Seks is al vaker een onderwerp van discussie geweest in de relatie. Als eerste gelooft hij bijvoorbeeld niet dat ik een low-seksdrive heb en niet elke week daar behoefte aan hebt of daar elke week aan denk. Daar is hij al wel vaker soort-van boos om geweest. Maar elke week wilt hij wel iets doen, al dan geen seks dan voorspel en zo ben ik niet. Ik heb nu al één keer mee moeten maken dat ik de morning-afterpil heb moeten nemen. Daarna zei hij letterlijk: "Dit kan vaker gebeuren." Toen ik dit aan mijn moeder vertelde zei ze dat ze hem vanaf toen niet vertrouwde.

    Ook wil ik geen blowjob geven (dit vindt hij heel vreemd en heeft me meerdere malen gepusht om dit te doen) en toen zei hij "Maar een 16-jarige doet dit wel" waarop ik heel bijdehand antwoordde "dan doe je het maar met een 16-jarige". Maar dit maakt me echt pissed, dus ik heb aangegeven dat als hij hier nog één keer over begint ik door het huis roep dat ik aangerand word (heel extreem, ik weet het).

    Als ik nu terugkijk op de relatie dan is het enige wat ik zie seks. Elke week iets in die trant. Ik heb ook heel vaak aangegeven dat ik het leuk vond als hij wat meer zou onthouden over van alles qua school. Ik heb minstens 4 keer per week verteld dat ik de week daarna een hertentamen heb en dat heb ik die week zelfs aangegeven en vervolgens zegt ie op de dag van het hertentamen (een pittig belangrijke) helemaal niets. Expres heb ik niets verteld om te kijken hoe hij dit oppikt, maar hij zei helemaal niets. Het enige wat hij ooit over school heeft gezegd is dat hij boos is dat ik geen school skip om bij hem te zijn (dit is logisch, toch? of niet?).

    Als ik terugkijk op ons weekend dan zie ik seks en meer niet. Als ik zeg dat ik naar de dierentuin wilt dan lacht hij me uit, als ik zeg dat ik naar de bioscoop wilt dan komt er nooit wat van tot ik er wat aan doe. Ik ben nogal noob op het gebied van seks, dus ik heb geen idee wat ""normaal"" is en of iedereen elke week seks heeft of iets. Of hoe andere jongens dit vinden.

    Stel ik me aan en moet ik gewoon doorgaan of moet ik er streng wat van zeggen? (over een paar uur is hij hier om te praten).


    Photosynthesis

    Heel eerlijk? Ik vind niets van de dingen die je noemt normaal en als ik je bericht zo lees, weet je dat zelf eigenlijk ook wel. Al snap ik dat je bang bent dat je het aan jou zelf ligt hoor, maar dat is echt niet nodig. Het klinkt inderdaad alsof seks het enige is waar hij zin in heeft en ik vind het eigenlijk echt niet oké dat hij je bijvoorbeeld blijft pushen voor een blowjob als jij aangeeft dat je dat niet wilt. (en dat argument van die 16-jarige is echt om te kotsen) En als jij daar alleen onderuit kan komen door te roepen dat je aangerand wordt dan denk ik dat je zelf ook wel inziet dat dat niet is zoals het hoort, toch? Dus ja, ik denk eigenlijk dat je maar beter zo snel mogelijk van 'm af kan zijn of echt een héél goed gesprek met hem moet aangaan als je dat een stap te ver vind (gezien je al een halfjaar samen bent).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind dit niet kunnen. Persoonlijk had ik hem de deur gewezen.
    Ja, seks komt voor in een relatie. Nee, het draait niet alleen om seks. En als jij geen seks wilt, heeft hij gewoon pech. De persoon die geen seks wil (of dat nu man of vrouw is) moet níét gedwongen/gepushed worden. Dat hij seks belangrijker schijnt te vinden dan wat dan ook, vind ik persoonlijk verontrustend. Doe dus ook alsjeblieft écht geen dingen waar je je niet goed bij voelt.

    Hugs ❤ je stelt je overigens echt niet aan. Hoeveel seks mensen hebben is echt per persoon/per relatie verschillend. Niet denken dat je raar bent, want dat ben je echt niet. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik krijg de indruk dat je zelf doorhebt dat hier iets grondig mis mee is. Als ik je kende, dan zou ik zelf al best kwaad zijn geworden op die jongen. Ik zou er zeker eens goed mee praten en duidelijk maken dat je bloedserieus bent. Ik heb al mensen gezien die echt zo blind kunnen zijn en daarna bijdraaien, maar ik vrees er in jou geval wel voor dat je niet de beste vriend hebt opgepikt. Als het niet (snel) betert en hij niet flink z’n best gaat doen om jou op je gemak te stellen ipv andersom, dan raad ik je aan om het uit te maken, hoe moeilijk dat dan ook is (want ik neem aan dat je hem op andere vlakken wel graag ziet (: ).


    Mhm?

    Dit is alles behalve een gezonde situatie. Natuurlijk is het normaal dat iemand niet elke week naar seks verlangt. Eerlijk gezegd heb ik wat het gevoel als ik dit zo lees dat hij je er toe dwingt zo vaak seks te hebben en dat mag nooit, maar dan ook nooit gebeuren. Ik zou er inderdaad mee proberen te praten, maar als het niet werkt zou ik geen moeite in hem steken. Hij moet ook leren dat jij jouw comfortzone hebt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Je stelt je totaal niet aan. Dit is niet zoals een normale relatie hoort te zijn.
    Zoals je hem hier beschrijft, komt hij op mij over als een vent die alleen maar aan zichzelf en zijn behoeftes denkt. Geen lieve, zorgzame vriend die openstaat voor wat zijn vriendin wil.

    Dit is geen gezonde relatie, want hij houdt duidelijk geen rekening met je gevoelens en drukt zijn eigen zin door. Behoorlijk respectloos van hem als je 't mij vraagt. Ik vind dus niet dat je - je aanstelt. Je kent je grens, je weet wat je wil en wat niet. Hij moet zich aan die grens houden en niet z'n zin doordrammen. Dat werkt gewoon niet. Vroeg of laat ga je daar gewoon aan kapot en dat moet je echt niet hebben.


    26 - 02 - '16

    tuurlijk stel jij je niet aan! Er is geen vaste quota van seks die je moet gaan behalen. Als jij niet wilt, hoort hij dit te respecteren. En de manier waarop hij reageert, toont belachelijk weinig respect voor jou. I vote you dump his idiot ass.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Alles wat hierboven staat.

    Ga alsjeblieft niet bij jezelf zoeken en vragen waar jij de fout in gaat, want dat antwoord is simpel: nergens. Je hebt je eigen voorkeuren en dingen die je wel en niet wilt doen. Als je ook aangeeft dat je ook geen zin hebt in kleinere dingetjes als voorspel, dan moet hij dat alsnog respecteren en dat doet hij niet. Geloof me, je kan echt heel veel beter krijgen dan dit asociale jongetje dat nog niet uit z'n puberteit is en je verdient ook heel veel beter. Wat je ook doet is uiteindelijk jouw keuze, maar deze relatie lijkt me echt niet gezond voor je op dit moment.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ringwraith schreef:
    Heel eerlijk? Ik vind niets van de dingen die je noemt normaal en als ik je bericht zo lees, weet je dat zelf eigenlijk ook wel. Al snap ik dat je bang bent dat je het aan jou zelf ligt hoor, maar dat is echt niet nodig. Het klinkt inderdaad alsof seks het enige is waar hij zin in heeft en ik vind het eigenlijk echt niet oké dat hij je bijvoorbeeld blijft pushen voor een blowjob als jij aangeeft dat je dat niet wilt. (en dat argument van die 16-jarige is echt om te kotsen) En als jij daar alleen onderuit kan komen door te roepen dat je aangerand wordt dan denk ik dat je zelf ook wel inziet dat dat niet is zoals het hoort, toch? Dus ja, ik denk eigenlijk dat je maar beter zo snel mogelijk van 'm af kan zijn of echt een héél goed gesprek met hem moet aangaan als je dat een stap te ver vind (gezien je al een halfjaar samen bent).


    Ik ga helemaal mee met Natas hier. Ik vind het niet gezond dat hij je zo ontzettend loopt te pushen. Ik denk dat jullie allebei heel andere dingen willen, en dan is dat van jou normaal en gezond :P (zo spreekt de eeuwige vrijgezel, maar goed).
    Ik zou in ieder geval even goed gaan nadenken over of je hier een toekomst in ziet. Leuke regel daarvoor: zie je jezelf met hem over 5 jaar? Nee? Dan hoeft dat ook geen 5 minuten meer xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eerlijk gezegd, als je qua seks totaal niet overeen komt, dan denk ik niet dat je echt een gezonde relatie kunt hebben. Bovendien is dit ook nog eens extreem, aangezien de rest hem niks interesseert. Ik denk dat je gelukkiger zou zijn zonder hem, hoe erg dit ook klinkt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is inderdaad geen normale relatie. Het verschilt per relatie hoeveel seks mensen hebben (de ene wil meer dan de ander, of beiden willen minder het kan allemaal), wat ik heb meegemaakt is dat jongere mensen gemiddeld wel een iets hogere sexdrive hebben en seks in de relatie voor hun ook best heel belangrijk kan zijn. Dat neemt niet weg dat je elkaars wensen met respect moet behandelen. Als jij niet wil, dan gebeurt het niet, simpel als dat. Je vriend moet hiermee akkoord gaan, doet hij dat niet dan is er iets goed mis. Hij kan het jammer vinden, en dan zou je het gesprek kunnen aangaan om tot iets te komen waar jullie beiden tevreden mee zijn, maar hij moet je nooit overhalen of pushen want dat is gewoon fout. Maak dit hem ook absoluut duidelijk mocht je het nog een kans willen geven! Denk idd dat je dat zelf ook weet, en laat het vooral een wijze les zijn voor de toekomst. Gaanderwijs leer je wel wat en hoeveel jij prettig vind, en de persoon met wie je bent moet je daar de ruimte voor geven (en andersom).


    The truth is out there.

    Wat doe je in godsnaam nog met deze sjaak? Wat 'n eikel zeg. Hij wil geen relatie, hij wil een fuckbuddy.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FireKeeper schreef:
    Alles wat hierboven staat.

    Ga alsjeblieft niet bij jezelf zoeken en vragen waar jij de fout in gaat, want dat antwoord is simpel: nergens. Je hebt je eigen voorkeuren en dingen die je wel en niet wilt doen. Als je ook aangeeft dat je ook geen zin hebt in kleinere dingetjes als voorspel, dan moet hij dat alsnog respecteren en dat doet hij niet. Geloof me, je kan echt heel veel beter krijgen dan dit asociale jongetje dat nog niet uit z'n puberteit is en je verdient ook heel veel beter. Wat je ook doet is uiteindelijk jouw keuze, maar deze relatie lijkt me echt niet gezond voor je op dit moment.


    [ heaven knows ]

    Ja je stelt je aan. Het is namelijk hartstikke normaal dat een jongen je probeert te dwingen tot allerlei dingen die je niet wil doen, daar hoor je natuurlijk in mee te gaan en je eigen gevoelens compleet opzij te zetten (: En het is ook héél normaal dat ie zegt dat hij je vaker kan bezwangeren, en dat jij dan maar een morning-after pil moet gebruiken.

    Nee natuurlijk stel je je niet aan! Probeer alsjeblieft om zo snel mogelijk van hem weg te komen. Strakjes raak je echt een keer zwanger van hem (want daar uit maak ik op dat hij ook geen condoom wil gebruiken?).


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gister heeft niets geholpen en ik denk dst we nu verder van elkaar zijn waar we begonnen. Hij heeft gezegd dat hij mijn gevoel niet begrijpt. Dat hij 'best een weekje niet' wilt, maar daar houdt het ook weer op.

    Nu is hij wel afstandelijker en ik weet ook niet meer wat ik kan doen. Ik heb het gister zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen (door m'n tranen heen), maar het feit dat hij m'n gevoelens niet begrijpt kwam nogal hard aan.


    Photosynthesis