• De stelling van vandaag luidt:
    Om overgewicht te voorkomen moeten er meer gymlessen komen op school.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    als ze dat gaan doen staak ik!!!3 uur per week is al meer dan genoeg


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    nog meer?
    ik vind twee uur op school eigenlijk wel genoeg xD
    en je kan natuurlijk wel meer gym geven op school, maar de voeding doet er ook toe. dus ik ben er oneens mee.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 21:47 ]


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Oneens, een paar uur gym meer gaat niet helpen. Verandering in het eetgedrag wel.


    Tanya is de beste.

    ik vind dat mensen met overgewicht er zelf iets aan moete doen, en als er mensen bij zijn die dun zijn of gewoon gebouwd zijn moete die ook mee doen en zij hebbe da dus niet nodig dan...

    Nee, de mensen moeten zelf het innitiatief nemen om wat aan hun gewicht te doen. En sowieso moeten ze al wat letten op hun voeding. Het helpt niet als je je vol propt met vanalles met wat meer sport op school.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    onzin


    "All what important is, is just keep breathing"

    Bandana schreef:
    (...)
    Eens.
    Ik doe nu naast scouting geen sport omdat wij gewoon niet superveel geld hebben.
    @ De mensen die zeggen dat het de eigen schuld is van die mensen, wtf?

    Dat dacht ik dus ook.

    OH NO NEEEEEEEEE O.o
    NIET NOG MEER GYM
    liever helemaal geen gym (A)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee. Gym helpt toch niet en leverd alleen maar blessures op omdat je sporten doen waar je gewoon niet goed in bent en niet leuk vind en omdat er niet altijd iemand bij aanwezig is die weet waar die mee bezig is. En het weerhoud mensen om meer in hun vrije tijd te gaan sporten, want je sport toch al op school?

    Dus quit de gym les, start met meer sporten buiten school met een sport die je kunt en die je leuk vind.

    Nee, ik haat de lo-lessen nu al. (nerd)


    A. ikmisje.