• Ja, dat wil 'k even weten. Soms denk ik dat ik dat ben. Maar tsjaa ik weet toch ook wel zeker dat ik het niet ben! Maar hoe weet je dus of je bi bent?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I don't know,, misschien kom je er later wel achter of je bi bent of niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Geen idee.
    Ik val alleen op jongens.
    Maar is hier al is geen topic over gemaakt?


    I need you like a heart needs a beat

    Meestal kom je daar later achter, ik weet denk ik 100% zeker dat ik hetero ben, maar soms twijfel ik ook nog weleens Hunziii


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Geen idee en om te kijken gaat moeilijk de zoekmachine is kapot oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien.. als je verliefd word op een meisje?


    AAP

    Weetje, als je Bi bent dan voel je dat zelf wel aan, denk ik. Je moet je nog helemaal ontdekken, niet ? (':


    Some people make the world special just by being in it

    Meestal kom je daar later achter, ik weet denk ik 100% zeker dat ik hetero ben, maar soms twijfel ik ook nog weleens Hunziii

    Uhu, maar 'k weet het ook wel zeker ofzo. Maar soms denk ik gewoon wat als ik bi ben? En soms denk ik ook wel eens van ben 'k bi?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien.. als je verliefd word op een meisje?

    Oké, weetje je hebt gelijk x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ike weet het niet..
    ik weet zelf nog niet eens wat ik ben..xD


    Dunno ><

    (...)
    Uhu, maar 'k weet het ook wel zeker ofzo. Maar soms denk ik gewoon wat als ik bi ben? En soms denk ik ook wel eens van ben 'k bi?


    Jaah ik heb precies het zelfde Hunn, maar Sweety daar kom je later het best achter, nu kan je bijv hetero of bi zijn en mischien veranderd dat als je ouder bent


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ike weet het niet..
    ik weet zelf nog niet eens wat ik ben..xD

    Kijk dat heb 'k dus ook! Misschien ben 'k wel lesbisch? [/wacht nee ben al op jongens geweest :Y)]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Jaah ik heb precies het zelfde Hunn, maar Sweety daar kom je later het best achter, nu kan je bijv hetero of bi zijn en mischien veranderd dat als je ouder bent

    Misschien ben 'k wel homo dat 'k eigenlijk een jongen ben maar dat niet van mezelf weet :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maak je nu niet zo druk en geniet van je leven. Leef van dag tot dag. Het wordt je vanzelf wel allemaal duidelijk. Want hier is niet één of andere test voor. Dit is bij iedereen anders.


    Bored.

    Maak je nu niet zo druk en geniet van je leven. Leef van dag tot dag. Het wordt je vanzelf wel allemaal duidelijk. Want hier is niet één of andere test voor. Dit is bij iedereen anders.

    Ja, eigenlijk heb je gelijk. Het was misschien wel makkelijker met een test. Maar ja ik zie wel ik denk dat het me dan wel aan komt waaien. Het andwoord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Kijk dat heb 'k dus ook! Misschien ben 'k wel lesbisch? [/wacht nee ben al op jongens geweest :Y)]

    Ja, dat wou ik ook zegen, maar ik ben ook wel eens smoor op jongens geweest.
    maar,d an kunnen je altijd nog Bi zijn;)


    Dunno ><