• haaii Leute, ik ben gister weer naar een Billpop geweest in Madame Tussauds (gister was ik naar NL gegaan ervoor)
    & ik & ik bn er zeker van dat er nog zijn zou graag ook de andere jongens van Tokio Hotel in een wassenbeeldtunue zien. Maar ik denk dat we nog lang gaan kunnen wachten, dus wil ik de tijd wat verkorten door contact met ze(=Madame Tussauds) op te nemen met een duidelijke petitie dat de andere 3 jongens even belangrijk zijn & ook recht hebben op een plaatsj daar zoals ze in ons hart hebben.

    *geef je naam op als je erbij wilt*
    Petetie om Georg,Gustav&Tom(H) ook in MT te krijgen: Stuur je naam(voornaam+achternaam) naar me in 'n pb of gb en ik plaats je bij de namen(K)

    & ik zoek iem. van het het NL Streetteam of wat het ook is, om in mijn plaats een topic te plaatsen want ik ga me er niet op inloggen als ik er toch nooit op kom + ik zit nu al veel minder op de comp dus :S..
    Edit door Sissel: Dit doorstreepte deel is al opgelost. ^^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 16:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2009 - 12:48 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Laat ik eens aardig zijn voor de fans hier, het is ook wel zo eerlijk dat ze allemaal een beeld hebben. Prop mijn naam er maar op.

    Anne Cornelissen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moet dat mijn hele naam zijn, of is mijn voornaam wel goed genoeg? ;x
    Naja boeit niet (':

    Nicky Tichem.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 14:41 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    //

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:14 ]

    Je snapt hopelijk wel dat je daarvoor naar Madame Tussauds in Londen moet gaan?


    Life is hard and then we die

    Kayley Heymans _O_


    Don't walk away and leave without a reason.

    PUKKELxDING schreef:
    Je snapt hopelijk wel dat je daarvoor naar Madame Tussauds in Londen moet gaan?


    Als je daarmee naar Madame Tussauds gaat in NL, kunnen zij dat ook wel doorgeven naar Londen hoor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kimberly De Cooman
    -Hopen dat u petitie werkt-

    PUKKELxDING schreef:
    Je snapt hopelijk wel dat je daarvoor naar Madame Tussauds in Londen moet gaan?

    nee die pop van Bill stond effe in Amsterdam (gister was de laatste dag) & in Berlijn staat hij immer
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    nee die pop van Bill stond effe in Amsterdam (gister was de laatste dag) & in Berlijn staat hij immer
    Xx


    Ze bedoelt met die petitie, dat je daarmee naar Londen zou moeten gaan, omdat het maken van de beelden via Londen gaat of zoiets..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    (...)

    Als je daarmee naar Madame Tussauds gaat in NL, kunnen zij dat ook wel doorgeven naar Londen hoor. (:
    Tja, maar kijk, stel dat het niet kan om wat voor een reden dan ook, dan sturen zij dat dus terug op naar ons, en dan blijft het alleen in hun achterhoofd hangen. Als je het naar GB stuurt, en het kan niet, dan sturen ze dat terug naar ons. Maar stel ze zijn een keer inspiratieloos dan weten ze wel van het idee.


    Life is hard and then we die

    tomfreakske schreef:
    (...)
    nee die pop van Bill stond effe in Amsterdam (gister was de laatste dag) & in Berlijn staat hij immer
    Xx
    Ja maar Londen gaat over alles. Londen is, om het even zo krom te zeggen 'het hoofdkwartier' waar ook alles gemaakt, aangemeten word. etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    JAAAA 8D
    Anouk van Hout


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tja, maar kijk, stel dat het niet kan om wat voor een reden dan ook, dan sturen zij dat dus terug op naar ons, en dan blijft het alleen in hun achterhoofd hangen. Als je het naar GB stuurt, en het kan niet, dan sturen ze dat terug naar ons. Maar stel ze zijn een keer inspiratieloos dan weten ze wel van het idee.


    Ja okee, je kan het natuurlijk wel opsturen naar Londen, maar als je persoonlijk met die petitie naar NL gaat, en zij dat dan zouden doorgeven aan Londen? Ik weet ook niet, ik weet wel dat Londen over alles gaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tja, maar kijk, stel dat het niet kan om wat voor een reden dan ook, dan sturen zij dat dus terug op naar ons, en dan blijft het alleen in hun achterhoofd hangen. Als je het naar GB stuurt, en het kan niet, dan sturen ze dat terug naar ons. Maar stel ze zijn een keer inspiratieloos dan weten ze wel van het idee.
    Ik zal wel aan het contact geraken van Londen ok?;) Ik denk trouwens dat ik het naar een paar ga sturen NL,B (naar tschijnt is er daar ook 1 o_O omg er is 1 in m'n land en ik weet het niet eensxD),Duitsland&Loden
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)Ik zal wel aan het contact geraken van Londen ok?;) Ik denk trouwens dat ik het naar een paar ga sturen NL,B (naar tschijnt is er daar ook 1 o_O omg er is 1 in m'n land en ik weet het niet eensxD),Duitsland&Loden
    Xx


    Volgens mij is er geen in BE? o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson