• Vandaag had ik een hockeywedstrijd, en ik ben er niet bepaald goed van afgekomen! Ik weet niet hoe maar op de een of andere manier ben ik door mijn been heen gezakt en nu kan ik er niet op staan en het doet de hele tijd door zeer! Ik ben de hele wedstrijd gewoon doorgelopen (stom, ik weet het) en na het laatste fluitje zakte ik helemaal in elkaar en in de kleedkamer viel ik bijna flauw! Ik ben gedwongen te hinken door het hele huis heen, morgen gaan we misschien krukken halen ;(
    Ik vind het echt zoo stom, straks heb ik mijn been gebroken ofzo! Daar ben ik echt heel bang voor, want zo'n pijn doet het wel. Bah! Hebben jullie ook weleens iets gebroken of verrekt ofzoiets in je benen waardoor het zoveel pijn deed?
    Gelukkig heb ik de hockeywedstrijd wel gewonnen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet in mijn been, gelukkig, en verder heb ik alleen een keer een gestuikte arm gehad.
    Maar dat is wel heel stom voor je, beterschap :'D

    PS Gefeliciteerd, met hoeveel hebben jullie gewonnen? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    auwtjes....>.< sterkte met je been!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Auw, misschien snél naar de dokter? Sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mij enkel :(
    Ik ben gister aangereden door de een of andere lul die meteen doorfietste. Toen ben ik keihard door mijn enkel gegaan en volgens het vriendje van mij zus(die volgt opleiding fysiotherapie) heb ik mijn enkel verstuikt en mijn enkelbanden een beetje verrekt. Maar ik kan alweer lopen! In 1 dag! :D
    Sterkte..


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Eerlijk denk ik niet dat je zomaar je been breekt. Ik ben ook weleens door mijn been heen gezakt, bij het maken van een achteruit salto, en dat gaat weer over. Het deed bij mij ook erg zeer, maar geloof me, het gaat weer over. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jaaa, echt heel pijnlijk. ;o

    (nog steeds dik litteken en alles, moet nog geopereerd worden, schijtzooi ;s)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik heb maar een keer in mijn hele leven iets gekneusd/gebroken/verstruikt en dat was met kamp. Ik had mijn enkel gekneusd:( doe ik dus nooit meerxD

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:54 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    msch heb je een botje verschoven ofze laat em wten wat er met je been aan de aan de hand isxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:54 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Square schreef:
    Niet in mijn been, gelukkig, en verder heb ik alleen een keer een gestuikte arm gehad.
    Maar dat is wel heel stom voor je, beterschap :'D

    PS Gefeliciteerd, met hoeveel hebben jullie gewonnen? (:


    Met 5-1 (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    lovedisc schreef:
    msch heb je een botje verschoven ofze laat em wten wat er met je been aan de aan de hand isxd


    Hihi zal ik doen, morgen ga ik misschien langs de dokter als ik nog steeds niet kan lopen en het nog steeds pijn doet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Crime schreef:
    Auw, misschien snél naar de dokter? Sterkte! (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn kniebanden aan de rechterkant zijn een x gescheurd.
    Sterkte, op krukken lopen is niet fijn..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ahw. Dat klinkt wel heel pijnlijk.
    beterschap (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crime schreef:
    Auw, misschien snél naar de dokter? Sterkte! (flower)


    They fell in love, didn't they?