• Wil je jouw actie laten uitvoeren? Stuur dan nu in! Lid worden niet nodig.


    Omdat ik zelf horendol word van al die apparte toppic's van welke actie's we gaan doen op 23-02-'10 / 25-02-'10 zetten we op dit toppic alle actie's. We willen de jongens natuurlijk duidelijk maken dat ze in belgië/nederland zeer geliefd zijn maar hoe doen we dat op een orginele manier? Een actie die ze nooit of nooit zullen vergeten... Alle ideën zijn natuurlijk welkom, maar wees asjeblieft realistisch. Verzin actie's die haalbaar zijn, want de meeste mislukken ook ;x

    Eerste actie ~ TWINcest; Tijdens het liedje 'Human connect to human' of 'Menschen suchen Menschen' elkaar een hand geven en die in lucht gooien.

    Tweede actie ~ door Confused; Tijdens het liedje 'Zoom' of 'Zoom into me' allemaal een rode roos op het podium gooien. [Inderdaad, niet zo evident voor de mensen die vanachter staan, maar het lukt zo vaak op dinge op het podium te gooien (Bv; Beertjes, brieven, BH's, condoom's en Tampons... haha. Dus waarom zouden onze mooie rozen het niet halen?]

    Derde actie ~ door Sissel; Allemaal een Q op ons hand/voorhoofd of een lichaamsdeel schrijven zodat we elkaar daaraan kunnen herkennen. [Hierover word nog gediscussierd; Het zou natuurlijk ook mogenlijk zijn om een papier aan een kledingstuk te hangen waar je eigen Quizletnaam opstaat.] - Ja, ik weet het. Het is niet echt een Tokio Hotel Actie, maar! Deze zet ik er toch bij (:

    Vierde actie ~ door RepentRepent; De 'We missed you!' actie gaat op een andere manier uitgevoerd worden dus geen zorgen, het komt goed (:

    Vijfde actie ~ door...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 13:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2009 - 22:34 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Volgens mij ga ik aan geen één van alle meedoen, lijkt me allemaal zo nutteloos. :')

    Prodigy schreef:
    Volgens mij ga ik aan geen één van alle meedoen, lijkt me allemaal zo nutteloos. :')


    Ik persoonlijk vind de 'We missed you' actie niet slecht. Zo laten we de jongens weten dat we ze écht wel gemist hebben en dat ze misschien rapper moeten terug komen ;x Waarom zijn ze nutteloos dan?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Die roos is wel een leuk idee maar dat gaat ik niet redden vanaf me zitplaatse DG xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Die roos is wel een leuk idee maar dat gaat ik niet redden vanaf me zitplaatse DG xD


    Ghaha, inderdaad niet zo evident (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.


    We moeten laten zien dat we blij zijn dat ze terug zijn. Goedd plan

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 14:11 ]

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik persoonlijk vind de 'We missed you' actie niet slecht. Zo laten we de jongens weten dat we ze écht wel gemist hebben en dat ze misschien rapper moeten terug komen ;x Waarom zijn ze nutteloos dan?

    En jij denkt dat ze dat goed gaan kunnen lezen? :')

    Maak dan op z'n minste een huge spandoek met daarop die tekst.

    Prodigy schreef:
    (...)
    En jij denkt dat ze dat goed gaan kunnen lezen? :')

    Maak dan op z'n minste een huge spandoek met daarop die tekst.


    Als ze moeite doen, echt wel (': Waarom zouden ze het niet kunnen lezen? Je gaat nu ook niet met ini mini papiertjes in de lucht staan zwieren he, want dan weet ik ook dat ze het niet kunnen lezen. En wie gaat er met een HUGE spandoek helemaal achteraan staan? Ik denk dat niemand zich echt kandidaat wil stellen (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik vind de 4e actie erg lief ^^

    Cherished schreef:
    Ik vind de 4e actie erg lief ^^


    Ik denk ook dat het de meest haalbare actie is ;x

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 14:28 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ja die rozen had ik ook al bed8 :'D
    uhm... verder weet ik nog niks ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    Ja die rozen had ik ook al bed8 :'D
    uhm... verder weet ik nog niks ><


    Ja, 't zou echt een heel mooi zicht zijn om al die roosjes ineens naar voor te zien vliegen maar zoals de andere als zeiden... niet evident voor diegene die achteraan staan.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    het zijn wel leuke ideeen


    Simple, but effective.

    leuke ideeën :) vooral die van de Q op je hand/voorhoofd en dat idee van menschen suchen menschen!! Xx


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Edit, je kan insturen!

    Ik vind de 2de wel leuk en die 3de is ook wel leuk omdat je zo dan kan zien wie er op Q zit en ik zou graag wel iemand van Q zien :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.