• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeder: 8
    Vader: 3


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Moeder: 10 (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Moeder: 8
    Vander: 8


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vader: 7
    Moeder: 8


    I am an idiot, I move.

    mama ; 6 Mijn mama is gemeen en denkt dat ik een robot ben zonder gevoelens
    papa ; 7 Mijn papa houd zijn beloftes nooit en wordt boos als je hem niet wilt geloven of tegenspreekt.
    (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Papa: 7.5
    Mama: 7.5

    Ze zien mij (en mijn broer) allebei heel graag, zijn lief, zorgzaam en bezorgd. Ze zijn heel trots op mijn broer en ik, maar hun karakters zijn niet echt mijn favoriet. Niet dat ik ze niet leuk vind, maar ze zijn allebei nogal temperamentvol en mijn papa is nogal koppig en eigenwijs. (':

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:28 ]


    Only losers can act the way you do

    Papa: 4.
    Mama: 9.

    Papa, omdat hij vaak botte opmerkingen naar mijn hoofd slingerd. Hij vindt het zeer vervelend dat ik verder wil in de Economie. En niet met mijn handen wil werken. Hij is een Rasist, en snapt niet dat ik het daar niet mee eens ben. Hij geeft me weinig liefde, en toont op geen enkele manier dat hij van me houdt. Hij probeert zijn gebrek aan liefde op te vullen door me cadeau's te geven, terwijl ik gewoon een knuffel wil.

    Mama, omdat ze gewoon mijn beste vriendin is. Altijd voor me klaar staat. Ze heeft me door de moeilijkste periode van mijn leven gesleurd. Haar belofte om me nooit vrijwillig in de steek te laten. Omdat ze de aller belangrijkste persoon voor me is. Zonder wie ik niet meer weet wie ik ben, en wat ik met het leven moet.

    -Nu staan de tranen in mijn ogen-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moeder: 8, omdat ik de laatste tijd echt zo goed met haar kan opschieten. Ik begrijp eindelijk wat ze allemaal voor mij en mijn broers heeft gedaan :'D
    Vader: 2, het is gewoon een dikke eikel.


    -

    Pa: 7.
    Ma: 1.5


    Scream for mercy!

    Vader: 8.5
    Moeder: 8


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vader; 9
    Moeder; 8.5


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vader: 8
    Moeder: 6


    Some people make the world special just by being in it

    Vader: 9
    Moeder: 1

    Mijn moeder ken ik niet. Sinds ze gescheiden is met mijn vader heb ik nooit iets van haar gehoord. Ik was een jaar oud toen ze scheidden. Meestal zeg ik dat ze dood is, want ik vind dat ik geen moeder heb. Voor mij is ze dood.
    Mijn vader is heel erg vrolijk en gezellig. Hij is heel lichtjes gehandicapt door zijn hersenbloeding en -infarct. Toch doet hij nog heel veel zelf en daar heb ik respect voor. Hij wil alles doen om me gelukkig te maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vader: 7,5
    Mama: 8,5 :'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:32 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Papa: 10
    Mama: 10
    Mam/pap: 9

    Ik zie hen beide doodgraag! <3


    Let the Night embrace you