• Ik organiseer een schrijfwedstrijd, het gedicht/tekstje dat uiteindelijk wint , mag de winnaar op zijn quizletaccount laten staan, en dat gedicht/tekstje of een door de winnaar gekozen story/gedicht/sa zet ik dan in de spotlights :]
    Dus wie mee wilt doen, laat mij het weten, door mij een gedicht/tekstje op te sturen, de beste twintig selecteer ik en die mogen meedoen aan de wedstrijd. Het eerste "aanmelding"gedicht/tekstje mag over alles gaan.
    Vragen als:
    'Hoe moet ik je je laten weten dat ik mijn gedicht af heb voor de deadline?'
    Je stuurt mij een privegedicht en plaats het op je account, liefst in een storyding met de naam Wedstrijdgedichten, natuurlijk mag je het ook in een quizvorm op jouw account zetten.
    'Kan er ook voor mij gestemd worden door medequizletters?'
    Ja er kan gestemd worden door medequizletters, maar die tellen pas als je bij de laatste vijf zit.
    Ook wie niet de deadline haalt, doet niet meer mee. Maar als dat komt door school of andere persoonlijke redenen, heeft het niet.
    'Hoe krijg ik mijn volgende opdracht?'
    Ik laat je twee dagen na de vorige opdracht weten over wat je moet schrijven en wanneer het klaar moet zijn.
    De regels zijn wel:
    - Algemeen Nederlands (Geen sms-msntaal dus)
    - Elk gedicht moet vijf regels lang zijn (minimum)
    - Het moet over de gegeven opdracht gaan

    De wedstrijd begint nu :]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 16:32 ]

    En waar moet het gedicht over gaan?
    En heet zoiets niet gewoon een gedichtenwedstrijd?


    Life is hard and then we die

    Je hebt van ons, volgens mij, geen toestemming gekregen om een wedstrijd te starten.
    Hier staat wat je moet doen als je een wedstrijd wilt houden; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=42795