• Het is best raar als je je eigen naam (in mijn geval dus Shireen) ergens opeens ziet staan. Ik zat zo rond te neuzen op hyves en toen zag ik dat 'Shireen' ergens gespot was bij iemand. Ik dacht echt: 'Whuttefuck?' Ik schrok me kapot toen ik dat zag, maar uiteindelijk was het -natuurlijk- iemand anders. Maar toch, het is gewoon raar. Vind je niet?
    Sowieso. Mijn naam komt niet echt ontzettend veel voor. Dus ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn naam komt te vaak voor, dus ik schrik niet meer als ergens mijn naam staat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha ja, dat moet wel raar zijn. Mijn naam komt wel veel voor, dus ik kijk er niet van op.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn naam komt ook niet vaak voor dus ik vind dat ook raar (lol) En mensen korten mijn naam meestal af en dan vind ik het alsnog raar lijken.


    -

    Genius schreef:
    Mijn naam komt ook niet vaak voor dus ik vind dat ook raar (lol) En mensen korten mijn naam meestal af en dan vind ik het alsnog raar lijken.

    Haha, ja inderdaad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat ook raar :'D En ik vind het ook weird om mijn eigen naam te zeggen.

    Mijn naam komt ook niet veel voor, dus dat is best raar ja :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Gespot? o.o

    Yumilicious schreef:
    Gespot? o.o

    Haha. Nou kijk;
    Je hebt bijv. 10 mensen op een foto staan, en die staat in je fotoboek op hyves. Al die 10 mensen hebben hyves. Dan kan je door iets aan te klikken een vakje om het hoofd/lichaam van iemand trekken en als je dan op dat hokje klikt, ga je naar het profiel van diegene. Snap je? Dan ben je gespot. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb ik ook. ;d
    Eigenlijk heb ik mijn naam nog niet op internet gezien. Buiten één keer op Netlog. ;d

    Demure schreef:
    (...)
    Haha. Nou kijk;
    Je hebt bijv. 10 mensen op een foto staan, en die staat in je fotoboek op hyves. Al die 10 mensen hebben hyves. Dan kan je door iets aan te klikken een vakje om het hoofd/lichaam van iemand trekken en als je dan op dat hokje klikt, ga je naar het profiel van diegene. Snap je? Dan ben je gespot. :'D

    Oooh zoals nota's op netlog xD
    ik heb een nieuwe hyves waar ik overweg mee probeer te gaan ma netlog snap ik beter x']
    <33 Yumilicious

    Nou, ik kom ook niet zo vaak tegen dat mijn naam ergens op staat.
    Ann-Sofie is ook wel wat anders (meestal is het Ann-Sophie fzo).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind dat ook raar. Mijn naam komt ook niet zo heel veel voor enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik vind dat ook raar. Mijn naam komt ook niet zo heel veel voor enzo.

    Jij hebt een mooie naam.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb nog noooooit iemand zien rondlopen met mijn naam. en ergens lijkt het mij vet eng, wanneer ik iemand moet noemen met mijn naam. Alsof je dan tegen jezelf praat? o.o


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    ik heb nog noooooit iemand zien rondlopen met mijn naam. en ergens lijkt het mij vet eng, wanneer ik iemand moet noemen met mijn naam. Alsof je dan tegen jezelf praat? o.o


    Ja precies!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?