• waarschijnlijk hebben velen dit wel al eens gezien..
    Ik vind Bill zijn reactie best wel zonde, maar ook schattig, als Tom zegt datie nog maagd is.. & volgens mij vindt hij het niet zo leuk.xD

    mr ik weet niet of het waar is wat Tom zegt he. ;P

    je moet kijken vanaf 1:35

    http://www.youtube.com/watch?v=qcnGHjc2cMk

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 13:36 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik vind Bill's reactie wel schattig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sorry maar ik geloof echt niet dat Bill maagd is. Ik durf te wedden, dat hij allang geneukt heeft. :3


    -

    Arme Bill...


    Let the Night embrace you

    heb ik al eens gezien, maar het blijft toch schattig. Best wel zielig voor Bill, dat moet zo genant zijn voor hem. Ik weet niet wat ik moet geloven, Bill is dan misschien wel opzoek naar de ware liefde enzo maar volgens mij heeft hij toch al zeker 1 keer sex gehad. Hij is tenslotte al 20 jaar.


    One Day you'll remember me...

    Emerence schreef:
    ik vind Bill's reactie wel schattig.

    secretangel schreef:
    heb ik al eens gezien, maar het blijft toch schattig. Best wel zielig voor Bill, dat moet zo genant zijn voor hem. Ik weet niet wat ik moet geloven, Bill is dan misschien wel opzoek naar de ware liefde enzo maar volgens mij heeft hij toch al zeker 1 keer sex gehad. Hij is tenslotte al 20 jaar. maar aan de andere kant is Bill zo zielig als ze over dat onderwerp spreken en dan lijkt het echt alsof hij nog nooit sex heeft gehad.


    One Day you'll remember me...

    Awh. ik vind het wel schattig, zijn reactie. =3


    You'll never dream alone. <3

    phaha hoe cute^^
    lievebillyboy^^
    Xx

    Bill is lievig! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Da komt ervan yasmine, da hij de schijnheiligaard uithangt bij die botsautok's :'D

    secretangel schreef:
    heb ik al eens gezien, maar het blijft toch schattig. Best wel zielig voor Bill, dat moet zo genant zijn voor hem. Ik weet niet wat ik moet geloven, Bill is dan misschien wel opzoek naar de ware liefde enzo maar volgens mij heeft hij toch al zeker 1 keer sex gehad. Hij is tenslotte al 20 jaar.
    Die dude heeft al met iemand 'gepopt' op zijn 14/15e :'DD Hij is allang geen maagd meer. Heeft hij zelf ook al vaker toegegeven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Irgendwann schreef:
    Da komt ervan yasmine, da hij de schijnheiligaard uithangt bij die botsautok's :'D


    ah rot op Joyce.xD je wilt nog altijd niet toegeven dat Bill gwn de beste was! xD + da gesprek was voor die botsauto'sgeval.xD dat was Bill zn wraak haha. ;D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 20:42 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    I was the first in everything, you know. Egopersoon toch xd
    Maar Bill is echt schattig^^

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    ah rot op Joyce.xD je wilt nog altijd niet toegeven dat Bill gwn de beste was! xD + da gesprek was voor die botsauto'sgeval.xD dat was Bill zn wraak haha. ;D

    Rot zelf op johng, of klaat u ni voor bij vorst [a]' En bill is ook ni de beste, kzal het never toe geven, en stiekem hebben die hun gwn trug in hun oud uiterlijk veranderd johng, pfft :'D ga trug naar uve jean kloot (':

    Tom zei ook dat Georg en Gustav nog maagd waren :')