• Ik ben op zoek naar 3 covers! Mijn verhaal bestaat namelijk uit twee delen, dus ik zoek een cover voor deel 1, voor deel 2 en eentje voor het gehele verhaal. Voor de 'deel-covers' krijg je 4 credits, voor de 'hoofdcover' 5 credits.

    Hoofdcover (5 credits)

    Ik ben voor de hoofdcover op zoek naar een leuke cover die een beetje de essentie van het verhaal weergeeft. Het verhaal gaat over de jonge zeemeermin Emily, een erg vrolijke, nieuwsgierige en avontuurlijke meid die gaandeweg het verhaal leert over vriendschap, liefde en familie, en daarmee steeds meer ontdekt wie ze is en hoe ze wil leven.
    Emily's haar is turkoois en een beetje krullend, ze heeft paarsblauwe ogen en een blauwe staart. Ze is uiteraard beeldschoon. Verder gaat het verhaal uiteraard over de zee, komt er een blonde zeemeermin met fel blauwe ogen in voor en eventueel kan er een parelachtig ei in verwerkt worden. En leef je verder uit!


    Deel 1 (4 credits)
    Deel 1 van het verhaal gaat over Emily in de leeftijd van 2-16 jaar oud. In dit deel wordt zij door haar ouders erg tegengehouden in haar ontwikkeling en mag zij eigenlijk helemaal niets, dus eigenlijk is ze behoorlijk ongelukkig. Emily heeft maar liefst 7 zussen, dus dat zou er eventueel in verwerkt kunnen worden. Haar ouders spelen ook een belangrijke rol in het verhaal. Zowel Emily als haar vader hebben turkoois haar, paarsblauwe ogen en een blauwe staart. Haar moeder is blond, heeft lichtblauwe ogen en een parelachtige staart. Verder is een parelachtig ei erg belangrijk in dit deel van het verhaal en speelt het zich voornamelijk in het water af.


    Deel 2 (4 credits)
    Deel 2 van het verhaal gaat over Emily, die op het 'Instituut voor bijzondere gevallen' komt. Dit is een school met allemaal soorten wezens, waar iedereen in principe welkom is die niet in de mensenwereld kan leven. De belangrijkste personages in dit verhaal zijn een blonde zeemeermin, een halfwolf (dit is een mens die zomaar in een wolf kan veranderen) en een bosduivel (dit wezen heeft een groenige huid, twee hoorntjes in zijn haar en een staart met in tweeën gesplitste punt). Dit deel speelt zich meer af op het land dan het eerste deel.


    Als jullie nog vragen hebben, mogen/kunnen jullie die natuurlijk altijd stellen! Ik beantwoord ze graag.

    Verder kan het misschien helpen om de link naar het verhaal te hebben, zodat je - voor inspiratie - even kunt kijken naar de covers die ik nu heb.
    Het verhaal
    Deel 1
    Deel 2

    Bij voorbaat dank! (flower)

    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 11:47 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oh dat verhaal! Dat vond ik vroeger altijd een geweldig verhaal, ik ga iets proberen als ik tijd vind (:


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    Oh dat verhaal! Dat vond ik vroeger altijd een geweldig verhaal, ik ga iets proberen als ik tijd vind (:


    Thanks (flower)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    -> Titel aangepast op verzoek. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik lief zeemeerminnen dus ik ga in de loop van de week (na eerst nog voor enkele anderen iets geprobeerd te hebben ^_^) ook zeker iets voor jou proberen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik lief zeemeerminnen dus ik ga in de loop van de week (na eerst nog voor enkele anderen iets geprobeerd te hebben ^_^) ook zeker iets voor jou proberen :3


    Aah chill! Dat is geen probleem hoor, het heeft niet heel veel haast ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zijn er meer mensen, misschien? Ik heb zelf ook wat geprobeerd maar het faalt nogal, helaas...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Als ik tijd heb, probeer ik wel iets. Maar waarschijnlijk heb ik het te druk.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Als ik tijd heb, probeer ik wel iets. Maar waarschijnlijk heb ik het te druk.


    Aah dat zo heel chill zijn :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Was er nog iemand die iets wil proberen? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain