• Vraagje..

    -Het is nu niet van toepassing, want alleen risico groepen krijgen een vaccinatie. Tenzij je wel bij die groepen hoort-

    Stel je voor dat je wél mag kiezen of je wel/niet een vaccinatie voor de Mexicaanse griep mag. Welke keus maak je dan? En waarom juist die keus?

    Oja, sorry als jullie hier helemaal gek van worden, maar ik vraag het me even af.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet.

    ik heb de mexicaanse griep al gehad dus ik zou hem zowizo niet meer krijgen ;)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:01 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Nee, I don't like needles. En ik denk dat ik gewoon een week/paar weken flink uitziek en er dan weer bovenop ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    kzou um nie nemen... omdat ik hem waarschijnlijk nu heb x'D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Niet, ik ben niet bang.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb hem waarschijnlijk nu.
    Dus nogal zinloos.

    Wel. Ik bedoel, dan hoef ik tenminste ook niet ziek te worden. Ik heb daar geen zin in om me zo beroerd te voelen. En van zo'n prikje ga ik niet dood.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:03 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb de keus en ik ga hem nemen.
    Ik doe het omdat de artsen hem goed getest hebben anders zouden er geen mensen worden opgeroepen voor die prik.
    En ik heb geen zin om een of zelfs twee weken ziek te worden in mn examen jaar (:

    Ze hebben me uitgenodigt voor zo'n prik,ik sta verkeert in het sisteem,maar dat wist ik toen nog niet en toen zei ik tegen mijn vader dat ik voor geen goud aan die onzin mee doe.
    Oftewel,nee


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dan zou ik hem niet nemen.
    Ik hyperventileer van prikken en mijn moeder vindt dat ik hem niet moet nemen.


    hoi, jij bent leuk.

    Asphyxia schreef:
    Nee, I don't like needles. En ik denk dat ik gewoon een week/paar weken flink uitziek en er dan weer bovenop ben.

    Wat Asphyxia zei.


    your eyes are like stars in the night.

    Radiance schreef:
    Wel. Ik bedoel, dan hoef ik tenminste ook niet ziek te worden. Ik heb daar geen zin in om me zo beroerd te voelen. En van zo'n prikje ga ik niet dood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Asphyxia schreef:
    Nee, I don't like needles. En ik denk dat ik gewoon een week/paar weken flink uitziek en er dan weer bovenop ben.

    Maar als ze gaan testen of je de varkensgriep hebt gaan ze bloed prikken :Y)
    Tenminste dat was bij mijn nichtje wel.
    Als het echt erg begint te worden en het is ook gevaarlijk dan zou ik hem nemen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb een uitnodiging gekregen... Dus ik ga hem gewoon halen.