• Omdat ik zelf in een zaag-bui ben, maak ik hierbij een klaag topic aan ):. Ik ben echt zo vies. M'n haar is echt veel te lang en te krullerig. En ik moet nog mijn boek uitlezen voor nederlands. En school gaat bijna weer beginnen. Oh, wat suckt mijn leven tog :((

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 12:36 ]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Mijne leven is nog erger, ik stink nu naar overgeef 0.o (lang verhaal)


    You can run but not hide

    Ik voel me best wel goed, mijn beste vriendin komt vanavond slapen (:
    Maar bluh, ik heb ook nog veel schoolwerk o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik doe vakantiewerk van 7 uur 's ochtends tot 5 uur 's avonds. :X Echt uitputtend. Want dat is een héle dag rechtstaan.
    Het fijne is wel: vandaag vrije dag!
    En ik moet ook nog een paar dingen voor school doen ><
    DAAMN.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik heb over 3 kwartier een examen , ik voel me rotslecht en men vriendje had beloofd om op msn te komen om me op te beuren maar in plaats van dat te doen blijft meneer in zijn bed liggen en is hij pas een kwartier geleden op gestaan ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik moet mijn boek voor Nederlands ook nog uitlezen. En daarna een boekbespreking maken. ._.

    Ik voel mij echt mottig. Mijn haar is keivettig, mijn wangen (tandvlees) doet keiveel pijn, ik moet ook mijn boek van nederlands nog uit. Aargh --' En ik heb nog maar 4 dagen van mijn vakantie over.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik haaaaat toetsweek
    mja nog 1 toets :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik verveel me alleen,kheb nog wel huiswerk,maar effe geen goesting om eraan te beginne,:X