• Mijn moeder. Serieus, ze wilt zo bellen, doet de telefoon zo heel raar, door te zeggen: druk 1 voor Engels etc. Doet ze alle stappen lukt het niet, moet ze steeds opnieuw alles doen. En nu is ze aan het gillen en het schreeuwen naar de telefoon. Ze dreigt zelf dat ze de telefoon kapot zal slaan tegen de muur. Haha, en zij is dan de persoon die zegt dat ik geen geduld heb en zij wel! xd (serieus, gemeen, maar toch lach ik haar stiekem uit. :X)


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Minority schreef:
    (...)

    Ze is boos op mij. o.o
    Omdat ik blijkbaar irritant was. Nu negeert ze me. o.o

    weird..=x
    mijn moeder doet dat nooit =3
    *me negeren*

    Hahaha, ik zie mijn moeder al zo hysterisch worden, hahaha!


    Tanya is de beste.

    Whipple schreef:
    (...)
    weird..=x
    mijn moeder doet dat nooit =3
    *me negeren*


    De mijne wel. Ze zegt dan dat ik haar diep kwets. Dus moet ik het dan ook maar eens voelen. Hmpf, ze draait wel weer bij.. denk ik. Of ja, sinds het afgelopen jaar is ze ineens zo.. weird?.. geworden.


    You'll never dream alone. <3

    Whaha, ik zou de slappe lach hebben :x
    mijn moeder heeft haar gsm al eens tegen de muur gesmeten en die leefde daarna nog, ik lag serieus strijk.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 18:09 ]


    -

    Minority schreef:
    (...)

    De mijne wel. Ze zegt dan dat ik haar diep kwets. Dus moet ik het dan ook maar eens voelen. Hmpf, ze draait wel weer bij.. denk ik. Of ja, sinds het afgelopen jaar is ze ineens zo.. weird?.. geworden.

    mijn moeder en ik hebben vandaag ook veel ruzie gehad =3 naja.. 2 hele grote, zeg maar =3
    maar ik en mijn moeder draaien wel weer bij, hopelijk..=3

    ghehehehe bekend verhaal (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Stiekem moest ik er ook om lachen :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.