• Ik weet niet precies waarom want ik ben een Disneyfan, maar toch leek de nieuwe film 'Coco' me in eerste instantie... mwah. Ik had er niet bijster veel over gehoord of van gezien maar ik had er gewoon geen hoge verwachtingen van. Het tegendeel is echter bewezen.





    Misschien is het omdat ik er niet veel van had verwacht, of misschien is het omdat het de dag voor mijn ongesteldheid was dat ik hem keek, maar ik vond het echt een mooie film. Goed in elkaar gezet, mooi gemaakt. En ik vind het super dat ze het beeld van dementie best realistisch hebben neergezet, ook al speelde het geen ontzettend grote rol.

    Nog iemand fan? :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh my lord, Coco, ja. Ik heb hem in de bios gezien toen hij net uit was en ik ben fan. Ik heb zelfs gehuild op het einde, maar dat wil ik eigenlijk niet toegeven hahaha. Echt een practige Disneyfilm. Wederom.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik moet hem nog steeds kijken

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    This. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    Bladgroen schreef:
    Oh my lord, Coco, ja. Ik heb hem in de bios gezien toen hij net uit was en ik ben fan. Ik heb zelfs gehuild op het einde, maar dat wil ik eigenlijk niet toegeven hahaha. Echt een practige Disneyfilm. Wederom.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb Coco nu al 2x gezien xD ken ondertussen de liedjes wel! Deze en The book of love heeft me echt aan het huilen, lachen en zingen gekregen. Heerlijk. Echt een prachtfilm!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb Coco nu al 2x gezien xD ken ondertussen de liedjes wel! Deze en The book of love heeft me echt aan het huilen, lachen en zingen gekregen. Heerlijk. Echt een prachtfilm!

    The Book of Love moet ik nog gaan kijken. Had daar ook zoiets van van ik weet het nie :’D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Deze Disney Pixar film is echt geweldig.

    Normaal gezien ben ik in het algemeen iets minder enthousiast over Pixar (niet dat ze slechte films maken maar ik vind persoonlijk wel dat je merkt dat het niet helemaal Disney is), maar met deze film had ik echt de ouderwetse nostalgische Disney old-school feels, die ik vooral bij oudere Disney films heb (Little Mermaid, Lion King, Oliver & Company).

    Dat het verhaal zelf over "Día de Muertos" vond ik zelf al helemaal geweldig, omdat ik dit zelf altijd al een interessant onderwerp gevonden heb. Dit is by far, mijn favoriete Disney Pixar film. Ik vind hem zo geweldig (: Ik heb niet gehuild om de film (gewoon puur omdat ik niet snel huil), maar ik vond hem echt goed, hij raakte me wel.

    Mijn favoriete liedje is "Un poco loco". ^^

    Misschien een heel klein beetje offtopic; maar ik vind Coco veel beter dan book of life, ookal vond ik deze film ook niet slecht.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    Dit^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    Dit, maar dat ga ik zeker binnenkort eens doen!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Liefde voor deze film.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij trekt me eigenlijk (ook) niet echt, maar ben nu wel benieuwd eigenlijk. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb moeten huilen bij deze film.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaa. :9~

    Ik heb hem in de bioscoop gezien, alweer best een poos geleden inmiddels, en ik wist ook niet helemaal wat ik ervan moest verwachten, maar hij was inderdaad geweldig. Ik heb zo hard zitten huilen, gossie, maar op al de beste manieren mogelijk. Alles was zo kleurrijk en het plot was interessant en oh man, deze film.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan