• Ik weet niet precies waarom want ik ben een Disneyfan, maar toch leek de nieuwe film 'Coco' me in eerste instantie... mwah. Ik had er niet bijster veel over gehoord of van gezien maar ik had er gewoon geen hoge verwachtingen van. Het tegendeel is echter bewezen.





    Misschien is het omdat ik er niet veel van had verwacht, of misschien is het omdat het de dag voor mijn ongesteldheid was dat ik hem keek, maar ik vond het echt een mooie film. Goed in elkaar gezet, mooi gemaakt. En ik vind het super dat ze het beeld van dementie best realistisch hebben neergezet, ook al speelde het geen ontzettend grote rol.

    Nog iemand fan? :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh my lord, Coco, ja. Ik heb hem in de bios gezien toen hij net uit was en ik ben fan. Ik heb zelfs gehuild op het einde, maar dat wil ik eigenlijk niet toegeven hahaha. Echt een practige Disneyfilm. Wederom.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik moet hem nog steeds kijken

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    This. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TaeTae schreef:
    Ik moet hem nog steeds kijken


    Bladgroen schreef:
    Oh my lord, Coco, ja. Ik heb hem in de bios gezien toen hij net uit was en ik ben fan. Ik heb zelfs gehuild op het einde, maar dat wil ik eigenlijk niet toegeven hahaha. Echt een practige Disneyfilm. Wederom.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb Coco nu al 2x gezien xD ken ondertussen de liedjes wel! Deze en The book of love heeft me echt aan het huilen, lachen en zingen gekregen. Heerlijk. Echt een prachtfilm!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb Coco nu al 2x gezien xD ken ondertussen de liedjes wel! Deze en The book of love heeft me echt aan het huilen, lachen en zingen gekregen. Heerlijk. Echt een prachtfilm!