• Myn moeder zei eerst, Dat Bill een Meisje was enzo.
    maar nu vind ze, ze helemaal geweldig ofseu xD.
    vaaaag x]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    mijn vader vind hun teksten heel mooi x'D en hij vind tom 'de beste' >< en me moeder weet ik eigenlijk niet... ><


    don't Worry...Be gay.

    mijn vader vind hun teksten heel mooi x'D en hij vind tom 'de beste' >< en me moeder weet ik eigenlijk niet... ><


    Jouw pappa is cuuwl ^^
    Mijn pap vind ze alle 4 wel gaan x3 mr de muziek vind ie leuwk x3

    eerst vonden mn ouders het homo´s maar nu niet meer.
    Mn vader vind ze wel spontaan enzo.
    Mijn moeder is helemaal gek van Tom, gaat ze 4 maart helemaal naar me toe [ja ik stond ver weg van haar omdat ik meer naar vore wou] om te zeggen dat Tom een lekker jochie is ^^
    Mn moeder heeft ook 'in die nacht' en 'by your side' op haar hyves staan en vind nog meer liedjes leuk.
    Mn papa vind zowat alle liedjes leuk, zelfs scream :|

    Go daddy! ^^


    x

    Mijn moeder vind het gedurft van Tom en Bill dat ze zo over straat lopen, ze vind dat Bill mooi opgemaakt is en de muziek vind ze ook wel ok.

    Mijn pa die heeft er nog nooit wat van gezegt, hij vind het wel ok dat ik naar TH luister.

    Mijn zus daarintegen vinden het vieze homo's die slechte muziek maken x_x Maar ze vind Georg wel het leukste


    a figment of your imagination

    Mijn moeder wind dat Bill een beetje op een meisje lijkt, maar de muziek vind ze wel oke, en ze vind ook dat ik Obsedee ben door hen xD

    * Vind
    Typfout xD

    Mijn moeder vind dat Bill een lekker kontje heb xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Mijn ma vind ze Homo's mr ik bene géén Fan (A)


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    ik ben geen fan van th maar ik adore hen wel.
    ik ben fan van LP en dat vinden ze maar lawaai...¬¬


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mijn ouders vinde TH emo xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn moeder is zelf half TH fan of zo, en mijn vader weet ik niet, die doet net alsof hij het heel stom vind of zo.


    blame the bully.

    whaa, mijn ouders....mijn stiefvader, houd van muziek zoals hmm... kiss,gothard,the poodles, tesla....(wrschijnlijk kennen jullie dat niet mja...) en nu zit hij de hele tijd te zegge dat TH en dan in het speciaal bill, strandjannetten zijn (zoiets als homo's :S) maar hij heeft ooit nog wel es gezegd, dat hij de muziek (gitaar enzo.) wel goed vind, maar de zang niet (jeej*sarcastish gezich*) en mijn ma...die vind het wel aanhoorbaar :D en tom en gustav vind ze best nog wel knap :D alleen is het haar type niet...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mijn moeder vindt Tom, maar toch Gustav wel 't cutest. x3

    Mijn vader;

    Zijn gewoon een stelletje wijven.
    En duitsers? Tja.. dan zit het helemaal mis.
    Het zijn gewoon een stelletje ontzettende nichten.
    Vooral die Bill.

    "Dat hij gay is, kan ik niet bevestigen maa-"
    "Weet je, omdat hij het zelf nog niet weet"

    ARGH xD

    Soms best melig maar ach.

    ^^ Mijn zusje kraakt ze af, dan kraak ik haar benen. mwhuahaha. (nee hoor xD)

    Mijn ouders vinden TokioHotel wel goed ;3 Niet alle nummers, maar wel wat. Uhm.. me moeder deed niet zo van "kijk da's een meid" fzeu, ze zag meteen dat het een jongen was, alleen vind ze hem soms wel wat vrouwlijk op posters staan^^ Uhm.. nouja meer niet ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Euhm mijn moeder was altijd bezig over de drummer van Duitsland! Hah, ze kon ten eerste 'Tokio Hotel' niet onthouden en 'Gustav' al helemaal niet. Maar mn mam is nu dood, ik heb nu een pleegmam en die zegt er niet veel over, ik heb een een stiefmoeder (vreselijk mens) en die zit ze gwn uit te kakken! Maar geen nood, mn mondje is fel genoeg om haar terug uit te kakken! ^^ Mn pleegvader zegt er niet veel van; zolang hij maar de tickets betaald om naar een concert te gaan is it all okay for me! Phaha! ^^


    ' Yes, music is the new religion_