• hoi :Y)
    oke..EHM ik zit met ene probleem.
    alleen ik weet nog niet 'wat het is'

    -Ik eet slecht ,Als ik eet,lijkt het net of alles er weer uit wil komen :S
    -ik drink bijna niks,Ik heb gwn geen dorst ofso Ö..
    -ik slaap slecht..ik lig eerst 3 uur wakker,en dan val ik moeilijk in slaap
    -en ik ben heel snel moe,als ik boven aan de trap sta lijkt het net of ik 20 kilometer heb gerent ofso.
    ik weet NIET wat ik heb :S het is zomaar..ineens O_o
    ik heb geen suikerziekte en ook geen bloed armoede..:S
    is er nog iemand die dit heeft..En weet je dan wat het is -.-?
    Xpatricia..


    don't Worry...Be gay.

    Misschien pfeifer?


    Music is the new sex

    pfeiffer dan ben je ook heel moe en heb je soms geen eetlust en drink je ook niet zo veel en je bent ook sneller moe. misschien is dat het.... k heb er geen verstand van maarja veel sterkte(flower)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Het lijkt wel een beetje op bloedarmoede, maar je zegt dat het niet zo is.
    Dan denk ik ook misschien Pfeifer, daar komt dat, voor zover ik weet, ook in voor.

    hoi :Y)
    oke..EHM ik zit met ene probleem.
    alleen ik weet nog niet 'wat het is'

    -Ik eet slecht ,Als ik eet,lijkt het net of alles er weer uit wil komen :S
    -ik drink bijna niks,Ik heb gwn geen dorst ofso Ö..
    -ik slaap slecht..ik lig eerst 3 uur wakker,en dan val ik moeilijk in slaap
    -en ik ben heel snel moe,als ik boven aan de trap sta lijkt het net of ik 20 kilometer heb gerent ofso.
    ik weet NIET wat ik heb :S het is zomaar..ineens O_o
    ik heb geen suikerziekte en ook geen bloed armoede..:S
    is er nog iemand die dit heeft..En weet je dan wat het is -.-?
    Xpatricia..


    Waarschijnlijk zit je niet lekker in je vel, waardoor je onrustig word jezelf in de stress jaagt, geen honger hebt, daardoor niet genoeg energie krijgt, daardoor moeier word als normaal [moeier is datl wel een woord? :S] Maar misschien moet je voor je zelf is proberen na te gaan, wat evt het probleem zou kunnen zijn. Je zegt zelf het niet te weten, maar misschien moet je wat dieper zoeken. Ik weet wel wat je bedoelt.. want ik heb het zelf ook.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    omg KAN JE DAAR DOOD AAN GAAN? O_o


    don't Worry...Be gay.

    bij mij dacht ik eerst ook dat ik pfeiffer had maar bij mij ging het vanzelf weer weg.

    xxAmy

    Misschien moet je het aan je ouders vertellen - die kunnen misschien met je naar de dokter. Want het klinkt niet erg gezond.


    we were young but we were blind.

    (...)

    Waarschijnlijk zit je niet lekker in je vel, waardoor je onrustig word jezelf in de stress jaagt, geen honger hebt, daardoor niet genoeg energie krijgt, daardoor moeier word als normaal [moeier is datl wel een woord? :S] Maar misschien moet je voor je zelf is proberen na te gaan, wat evt het probleem zou kunnen zijn. Je zegt zelf het niet te weten, maar misschien moet je wat dieper zoeken. Ik weet wel wat je bedoelt.. want ik heb het zelf ook.

    x. kirsten

    ik word hier thuis 'van de kast naar de muur gesleept' Die uitdrukking tog?
    De ene keer mag ik wel weer een mobiel,en dan MOET ik weer wat anders nemen...nou kies ik wat anders moet ik het ineens zelf betalren :S voor me zelf...op m,e verjaardag -.-...Voor volgende week.
    als er hier eword gezeikt is dat altijd bij mij,,of ovwer mij :S miss komt het daardoor -.-


    don't Worry...Be gay.

    pfeiffer dan ben je ook heel moe en heb je soms geen eetlust en drink je ook niet zo veel en je bent ook sneller moe. misschien is dat het.... k heb er geen verstand van maarja veel sterkte(flower)

    Dankje^^


    don't Worry...Be gay.

    geen idee..
    mis. pfeiffer soals veel segge

    btw ;; heb je al gehoord dat geweldige siham ik en julia een band gaan oprigte x3


    We can only learn to love by loving.

    geen idee..
    mis. pfeiffer soals veel segge

    btw ;; heb je al gehoord dat geweldige siham ik en julia een band gaan oprigte x3

    ik zit al in een band LKKR PUH x3


    don't Worry...Be gay.

    Pfeiffer denk ik, net zoals de rest hier.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    daar kan je tog niet dood aan gaat :O?
    sorry x3


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ik zit al in een band LKKR PUH x3


    wha lOall x3 hoe heet jouw geweldige band x3
    ghegeh wij ongelofelijk geile naam [al segk het self gheghe omdak hem so leuk vind klinke x3]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wha lOall x3 hoe heet jouw geweldige band x3
    ghegeh wij ongelofelijk geile naam [al segk het self gheghe omdak hem so leuk vind klinke x3]

    daar hebbe nwe nbog niet over na gedacht :W Girl to woman ofso ><


    don't Worry...Be gay.