• Rusland en emo's? NO WAY !

    Zwarte kleren, piercings, eyeliner en nagellak voor jongens, een haarlok die over je gezicht valt, binnenkort is het misschien allemaal verboden in Rusland! Nog voor het eind van het jaar neemt de Doema, de tweede kamer van Rusland, een vergadering over emo's.

    'Emo's zijn gevaarlijk,' vinden de leden van de Doema. 'Het is een subcultuur die ervoor zorgt dat jonge mensen depressief maakt, en aanzet tot biseksualiteit en zelfmoord.' zeggen ze. Als de wet aangenomen wordt, betekent dat bijvoorbeeld dat emo-websites uit de lucht gehaald worden en dat tieners met emo- of gothic-kleding niet langer in scholen en openbare gebouwen mogen komen. In de provincie Siberië is dat al!

    Dat betekent:

    1. Rusland staat discriminatie toe.
    2. Als je emo kleding draagt ben je depresief.
    3. Alle emo's zijn biseksueel.
    4. Alle emo's plegen zelfmoord (Dus dan zijn er geen emo's meer.. Toch?)
    5. Geen concerten meer voor de mensen in Rusland van bandjes die bijv. eyeliner ophebben, oogpotlood of zwarte nagellak. (bijv. Tokio-hotel, Cinema bizarre, 30 seconds to mars, An cafe..)

    Oké, ik kreeg dit bericht van een meisje ? En ik vind het echt vreselijk !
    xx


    ok

    jezus zeg,die mensen sporen niet¬¬'


    Lalalalalalalala.

    jezus zeg,die mensen sporen niet¬¬'

    Nee, inderdaad o.+'


    ok

    Hahaha x'D
    OhMyGosh en wat als mensen toch emo blijven, word je dan vermoord? Kgeloof er voor een deel geen shit van. En wat dacht je van alle kleding winkels(NewYorker, H&M en nog veel meer) Die verkopen dan VEEL minder.

    AHAHAHA!
    Grappig. ;hihi;

    HUUH wtf?
    hoe weet ze dat zo eker :O?


    don't Worry...Be gay.

    WTH!!
    Dat slaat pas ergens op -_-'
    Ze doen wel erg moeilijk op niks he..?
    Wat ben ik blij dat ik niet in Rusland woon.. Alleen idd met die Bands.. Mogen die ook niet meer komen dan..?

    MAG TH NIET MEER IN RUSLABD KOMEN?
    wat ene kut tyfus land ¬¬


    don't Worry...Be gay.

    Omg ocharme de Russen die Emo zijn, stel je voor dat het bij ons ook zover komt xD

    what the fuck,oh my god¬¬' TH kan toch beter krijgen als die tyfus tering lelijke russen x'D


    Lalalalalalalala.

    Omg ocharme de Russen die Emo zijn, stel je voor dat het bij ons ook zover komt xD
    Dan ga ik een actie houden dat iedereen in het roze moet, tot ze zo gek worden dat ze emo's weer toestaan ='D

    ik geloff da nie ! je kan mensen toch niet veranderen hoe ze zijn !(N)

    Allerliefste mensen !=D
    Ik heb het bericht van een meisje -.-
    Dus ja, ik weet ook niet of ik het moet geloven of niet, maar ze komen er niet zomaar mee, hè.x'D En ik vind het echt kut.


    ok

    (...)Dan ga ik een actie houden dat iedereen in het roze moet, tot ze zo gek worden dat ze emo's weer toestaan ='D

    Yeah!!

    what the fuck,oh my god¬¬' TH kan toch beter krijgen als die tyfus tering lelijke russen x'D
    Maar het is wel erg voor die russiche fans hé ..
    Medeleven ^^

    (...)Maar het is wel erg voor die russiche fans hé ..
    Medeleven ^^

    TH heeft toch wel eens eerder een concert in Rusland gegeven, of niet ?


    ok