• De stelling van vandaag luidt:
    Geld maakt niet gelukkig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Geld maakt niet gelukkig, maar ik denk wel dat je gelukkiger bent mét geld.


    Never run out of reasons to smile...

    Pff.
    Tegenwoordig kan je alles met geld.
    En nu niet komen zeiken van: "Nee! Liefde kan je niet kopen!" BULL. Zelfs dat kan.


    Life is an art, not a science.

    Niet mee eens.


    Life is hard and then we die

    Geld kan je gelukkiger maken, maar niet perfect gelukkig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    het maakt het leven gemakkelijker, maar het maakt je inderdaad niet gelukkig.


    One Day you'll remember me...

    Striflicious schreef:
    Eens, alleen is het wel heel erg makkelijk als je veel geld hebt!


    Just a simple "I love you" (:

    Geld maakt niet gelukkig(voor mij dan)maar zonder kan je jammer genoeg niet leven in deze maarschapij

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het maakt je niet gelukkig, maar het is wel gemakkelijker als je veel geld hebt.


    Everyone smiles in the same language.

    Exercitus schreef:
    Geld maakt niet gelukkig(voor mij dan)maar zonder kan je jammer genoeg niet leven in deze maarschapij


    mee eens. maar te veel is ook niet goed want dan zijn ze gewoon op je geld uit en is goede vrienden maken bijna onmogelijk. volgens mij is de gulden middenweg de beste.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    HARAJUKUGIRL schreef:
    Pff.
    Tegenwoordig kan je alles met geld.
    En nu niet komen zeiken van: "Nee! Liefde kan je niet kopen!" BULL. Zelfs dat kan.

    Dat is geen echte liefde.Dat is dan liefde voor geld,niet voor de persoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geld maakt wel gelukkig, technisch gezien dan, want zonder geld kun je niets kopen wat je eventueel gelukkig kan maken.
    Een kind maken en krijgen maakt je gelukkig, maar daar zal je alsnog geld voor nodig moeten hebben aangezien die verzorgd moet worden.
    Totaal niet mee eens.
    Mensen zeggen het wel in sommige situaties waarin het dan niet van iets afhangt, maar het maakt wel degelijk gelukkig.


    -

    nerveus schreef:
    Oneens. Want als je geen geld hebt ben je ook niet gelukkig. Dus dan is het beter om een beetje geld op zak te hebben.


    Hier ben ik het mee-eens =]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Cherished schreef:
    :'D Nou het helpt zeker wel mee.
    Gelukkig wordt je van verschillende dingen, en geld draagt er ook aan bij ^^

    Je kan beter ongelukkig zijn met geld dan zonder geld. en volgens mij voel je je sowieso beter als je geld hebt want dan heb je ook minder zorgen

    oneens wnt als ik het geld nu al had voor die th-spulln dan was ik superblij want dan kon ik nog meer spulle vrage voor nieuwjaar of m'n b-day(21dec.) ofzo [/hebbe hebbe hebbe;9~xD]
    mr kzou wel m'n vriende nooit bove geld zettn ofzo ze x)

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....