• Ja, ik had het volgens mij nog niet vertelt, maar ik droomde eens dat Bill bij mij op school zat, en dat hij van die lekkere broeken droeg die half op zijn kont hingen. En in de pauze mocht ik in zijn kont knijpen omdat ik het heeeeeeeeel lief vroeg. ;hihi;
    En ik had ook eens gedroomt dat ik een grote witte kat had, en dat Bill dacht dat het een geit was. :'D

    Zo, ik had zin om een topic te maken. dus niet zeuren als ik het al eens gezegt had! :'D

    WHAHAAH in zijn kont knijpen x'D ik had ff zin om te lachen en dit hielp x'D Whauhaa geit XD

    Ik heb vandaag gedroomt dat de wereld ging zinken -_- en ik en Iris hadden een schip gebouwt en we wouden iedereen redden, maar niemand geloofde ons, dat de wereld ging zinken, en opeens stond TH in onze Boot xD en dan zijn die meegegaan en waren wij de enige 6 overlevenden xD dus dan was th wereldberoemd hé ^^ want er waren nog maar 6 mensen meer op de wereld XD

    whahaah oh my god x'D


    Lalalalalalalala.

    WHAHAAH in zijn kont knijpen x'D ik had ff zin om te lachen en dit hielp x'D Whauhaa geit XD
    ja, zulke dromen wil jij ook wel, he he he?

    Ik heb vandaag gedroomt dat de wereld ging zinken -_- en ik en Iris hadden een schip gebouwt en we wouden iedereen redden, maar niemand geloofde ons, dat de wereld ging zinken, en opeens stond TH in onze Boot xD en dan zijn die meegegaan en waren wij de enige 6 overlevenden xD dus dan was th wereldberoemd hé ^^ want er waren nog maar 6 mensen meer op de wereld XD
    IK WIL NIET DOOOOOOD!

    (...)IK WIL NIET DOOOOOOD!

    Jah je geloofde ons niet! xD dus eigen schult, maar misschien kan je nog mee ^^

    sexy heeee?

    (...)
    Jah je geloofde ons niet! xD dus eigen schult, maar misschien kan je nog mee ^^
    Maar dadelijk zinken we! Netzoals de titanic!

    Nou ja. Moest het Tom zijn Kont zijn dan zou ik er zeker in willen knijpen. X)
    Ik heb ooit eens gedroomd dat ik de zus van Tom en Bill was. Dat mijn ouders daar dus niets over gezegt hadden. en dan plots vind ik een papier met mijn ware identiteit.


    It even took me by surprise

    (...)Maar dadelijk zinken we! Netzoals de titanic!

    Jah maar de boot niet ö ik heb hem wel gebouwt hé of twijfel je aan mij en mijn boot-bouw-kracht ö

    Whaa nou dan zal ik ej mijn dromen maar neit vertellen.. ONLOGISCHER KAN NIET!!!!!

    xx

    Nou ja. Moest het Tom zijn Kont zijn dan zou ik er zeker in willen knijpen. X)
    Ik heb ooit eens gedroomd dat ik de zus van Tom en Bill was. Dat mijn ouders daar dus niets over gezegt hadden. en dan plots vind ik een papier met mijn ware identiteit.

    Ik wil ook in de kont van Saki knijpeeeeeeeeeen <3

    (...)
    Jah maar de boot niet ö ik heb hem wel gebouwt hé of twijfel je aan mij en mijn boot-bouw-kracht ö
    Nouja, ik ga wel op mijn banaan over de regen heen ofzo.

    He nog effe over die geit. Het was een egit Bill had gelijk eht was mijn allmachtige HUISGEEEEIIITT

    (...)Nouja, ik ga wel op mijn banaan over de regen heen ofzo.

    zo eenzaam :O