• Ja, ik had het volgens mij nog niet vertelt, maar ik droomde eens dat Bill bij mij op school zat, en dat hij van die lekkere broeken droeg die half op zijn kont hingen. En in de pauze mocht ik in zijn kont knijpen omdat ik het heeeeeeeeel lief vroeg. ;hihi;
    En ik had ook eens gedroomt dat ik een grote witte kat had, en dat Bill dacht dat het een geit was. :'D

    Zo, ik had zin om een topic te maken. dus niet zeuren als ik het al eens gezegt had! :'D

    He nog effe over die geit. Het was een egit Bill had gelijk eht was mijn allmachtige HUISGEEEEIIITT
    Niet waar. Ik had toch al gezegt dat het MIJN witte kat was? ^^

    wahaha wat een dromen(hoera)


    I Just Love Pissing People Off

    (...)
    zo eenzaam :O
    Nee, ik neem Saki achterop.

    wahaha wat een dromen(hoera)
    JA HE? :Y)

    (...)Nee, ik neem Saki achterop.

    xD Dolle pret

    (...)Nouja, ik ga wel op mijn banaan over de regen heen ofzo.


    Nee man op een sinaasappel dat avart veel lekkerder en neem nooit een mandarijn want dat is een fuckin w-inaasappel

    (...)
    xD Dolle pret
    Saki is sexy <3

    (...)Saki is sexy <3


    DOH

    ik heb vannacht [de nacht van 27-28 julie '08] gedroomt dat TH een concert op 29 januari gaf,in mijn huis [?!] gaf en dat ik tickets had en ik was mega blij,omdat ik dan ook jarig ben [ in die droom dan,want ik ben jarig op 8 december] en ik was super hyper in die droom.. toen ik vanochtend wakker werd,was ik super blij,omdat ik nog even dacht,dat ik Q29 januari egt naar een concert van th ging --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik heb vannacht [de nacht van 27-28 julie '08] gedroomt dat TH een concert op 29 januari gaf,in mijn huis [?!] gaf en dat ik tickets had en ik was mega blij,omdat ik dan ook jarig ben [ in die droom dan,want ik ben jarig op 8 december] en ik was super hyper in die droom.. toen ik vanochtend wakker werd,was ik super blij,omdat ik nog even dacht,dat ik Q29 januari egt naar een concert van th ging --'
    AHAHAH XD

    Maar ik ga nu zwemmen. -zucht-
    Doei?

    OMG.. Sexy

    O gosh. ik wil dat ook dromen xD

    x


    Erase and Replace

    Haha, te vet, zulke dromen xD


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    ik heb wel eens gedroomd dat Tom ineens middaen in een lied op een th concert zijn gitaar neer lag en naar mij toe huppeldexD om te vragen of ik mee ging op tourxD en toen ik die ochent wakker werd zei ik IK GA MET TH MEE OP TOUR!! dus me zus kwam binnen wtf zeg jij nou.. je ken ze niet eens in real en toen d8 ik shitxD:$


    Nvt

    :'D