• Vandaag hadden we dus eigenlijk economie S.O.
    maar we moesten van die gekke formules kennen, en die zijn dus super moeilijk en leken super veel op elkaar, dus wist ik ze natuurlijk niet.
    En toen ik had dus op mijn hand even een spiekbriefje gemaakt, want anders ging ik 't toch verkloten =3
    Maar.. toen gingen ik en nog 3 andere kinders naar die les toe lopen, en toen konden we 't lokaal niet vinden x'D
    dus wij eerst helemaal van : kutzooi x_x
    en wij eerst naar een leraar, die zegt: "ja, jullie horen in 41C te zitten." *daar zat niemand x'D. er stond alleen 1 tas x'D*..
    Even later naar de mentor: "ja, jullie horen in 41C te zitten, maar misschien moet je in de mediatheek kijken.."
    was de klas gewoon helemaal nergens te vinden.
    Dus wij zijn uiteindelijk -na 300 rondjes door de school x'D- gewoon ergens gaan zitten. x'D

    maar uiteindelijk is 't toch niet zo erg dat we het gemist hebben, want het was blijkbaar heeel moeilijk =3

    iemand vandaag ook zoiets meegemaakt? =)

    Whipple schreef:
    (...)
    wat is een stempel?
    het zelfde als een telaat briefje? .. =3

    -ik krijg deze keer geen straf of moet na komen ofzo, omadat 2 leraren ons gezien hebben enzoo :'D en het stond verkeerd op het rooster..dusjaa :'D-

    Bwa, ja, eigelijk wel
    we moet er vier hebben en dan nablijven! ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik niet :')
    Wel hebben mijn klas en ik eens een hele les gewacht op de leerkracht. Bleek toen dat ze ziek was en wij hadden strafstudie omdat we niet naar de studie geweest zijn (nerd)


    Happiness hit her like a train on a track

    Breeze schreef:
    Ghahahha. Best raar :'D
    Ik ben zo ongelofelijk slecht in Eco. Laatst een 1.7 gehaald.
    MAAR OKE
    Ik neem aan dat jullie het mogen inhalen?

    jep :Y)
    maar ik had voor de vakantie een pw en daar had ik een 8,6 voor =3.. alleen dat viel wel hoe moeilijk.. en dit was een S.O. van 12 vragen.. en dan super lange vragen..x_x
    een vriendin, die wel in de klas zat, had van vraag 8 t/m 12 niet. en de rest helemaal verkloot.. zei ze..

    Miertje toch, had je niet kunnen smsen naar klasgenoot waar ze waren ?


    -

    BananaBunny schreef:
    (...)
    Bwa, ja, eigelijk wel
    we moet er vier hebben en dan nablijven! ^^

    bij ons is 't gewoon nablijven als de leraar dat zegt x'D -zegmaar-

    Whipple schreef:
    (...)
    bij ons is 't gewoon nablijven als de leraar dat zegt x'D -zegmaar-

    bij ons zeggen ze da als er iets erger is gebeurt, ha, dinsdag was er iemand me zijn kop doort raam gegaan, op de speelplaats ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Genius schreef:
    Miertje toch, had je niet kunnen smsen naar klasgenoot waar ze waren ?

    ik had ge-smst naar iemand, maar die wist dat niet..x'D
    *ik, nog 2 ander meisjes en nog 1 jongen waren dat dus*
    en die jongen had naar zo'n andere jongens uit de klas gebeld + gesmst x'D
    maar ze namen niet op en antwoorde niet..

    -een vriendin zei dat die jongens heel geirrteerd waren x'D-

    Ik had vandaag vrij (:
    En, ik weet de lokalen ook niet zijn ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Musicbeats schreef:
    Ik niet :')
    Wel hebben mijn klas en ik eens een hele les gewacht op de leerkracht. Bleek toen dat ze ziek was en wij hadden strafstudie omdat we niet naar de studie geweest zijn (nerd)

    dat is toch wel kut. =3
    of niet..?

    Wij zitten elke week in hetzelfde lokaal dus ja. ;d

    Bumblebee schreef:
    Wij zitten elke week in hetzelfde lokaal dus ja. ;d

    wij hadden vandaag een roosterwijziging x'D
    dusjaa =3

    ja ik had een computervaardigeheden toets met aardrijkskunde, maar de computers bleven bij iedereen haken. Uiteindelijk deed hij het bij iedereen wel, maar ze bleven traag. Maar mijn computer deed het dus nog steeds niet. Ik ging achter een andere computer zitten deed die het ook niet. Dus moest ik met mijn toets van de leraar naar een ander computer lokaal (die liggen dus allemaal tótaal uit elkaar. dus ik al die lokalen af, maar die waren allemaal bezet. Dus ik kom het huidige computer lokaal weer binnen. Moet ik achter een computer gaan van iemand die al klaar was maar ik had nog maar 5 minuten over xD

    ik heb nét een opdracht gemaakt en eigenlijk moet ik die toets inhalen, maar dat is die leraar al lang vergeten (':


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik had vandaag geen school.


    007

    MissShinoda schreef:
    ja ik had een computervaardigeheden toets met aardrijkskunde, maar de computers bleven bij iedereen haken. Uiteindelijk deed hij het bij iedereen wel, maar ze bleven traag. Maar mijn computer deed het dus nog steeds niet. Ik ging achter een andere computer zitten deed die het ook niet. Dus moest ik met mijn toets van de leraar naar een ander computer lokaal (die liggen dus allemaal tótaal uit elkaar. dus ik al die lokalen af, maar die waren allemaal bezet. Dus ik kom het huidige computer lokaal weer binnen. Moet ik achter een computer gaan van iemand die al klaar was maar ik had nog maar 5 minuten over xD

    ik heb nét een opdracht gemaakt en eigenlijk moet ik die toets inhalen, maar dat is die leraar al lang vergeten (':

    haha :'D
    dat lijkt me toch wel kut.. =3

    Destroyed schreef:
    Ik had vandaag geen school.

    Bij onze school verdwaal je niet, zo klein (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells