• Hallo allemaal. Sinds enkele weken kreeg ik op mijn laptop allerhande pop-ups wanneer ik via Google werkte of youtube. Mijn vader heeft gisteravond twee virusscanners en van die beveiligende programma's waaronder reimage repair geïnstalleerd, natuurlijk zonder ik het wist. Nu lees ik allemaal verontrustende dingen over dat programma.
    Heeft iemand ervaring met reimage repair en kan die mij zeggen wat ik nu moet doen met mijn laptop? Want mijn vader heeft er al voor betaald en eerlijk gezegd ben ik zwaar aan het flippen.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    ik ken het programma niet maar sowieso zal het nu al te laat zijn (moest het niet helemaal juist zijn) want of je het er nu afhaalt of niet het is al geïnstalleerd op je laptop en je hebt er al voor betaald


    als ik jou was zou ik niet te veel meer op het internet lezen maar naar een computerzaak gaan want die mensen weten wat ze zeggen en je kan het internet niet altijd betrouwen
    dan kunnen ze meteen ook eens kijken naar de oorzaak van de pop-ups


    en vaders toch :') die doen echt altijd dingen achter je rug om dat je denkt van wtff vraag het gewoon want nu is het fout


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    ik ken het programma niet maar sowieso zal het nu al te laat zijn (moest het niet helemaal juist zijn) want of je het er nu afhaalt of niet het is al geïnstalleerd op je laptop en je hebt er al voor betaald


    als ik jou was zou ik niet te veel meer op het internet lezen maar naar een computerzaak gaan want die mensen weten wat ze zeggen en je kan het internet niet altijd betrouwen
    dan kunnen ze meteen ook eens kijken naar de oorzaak van de pop-ups


    en vaders toch :') die doen echt altijd dingen achter je rug om dat je denkt van wtff vraag het gewoon want nu is het fout


    Het punt is dat ik het niet weet, of het schadelijk is of niet, omdat mensen op internet spreken over het reimage repair virus wat niets te maken zou hebben met het programma zelf, maar toch zijn er verscheidene filmpjes en guides om het programma zo snel mogelijk te verwijderen.

    Dank je wel voor je reactie! Ik zal zeker zo snel mogelijk een computerzaak in de buurt contacteren. Hopelijk kunnen die wat duidelijkheid brengen, zoals je zegt.

    Inderdaad. Ze kunnen je ook eventjes inlichten over wat ze van plan zijn te doen zodat je later niet met de kopzorgen zit :/


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Voor zover ik weet is het geen programma dat virussen plaatst op je computer, maar in sommige gevallen juist doet alsof ze er zijn, zodat je weer andere licenties gaat kopen. Echt schadelijk is het dus niet.
    Twee anti-virussen zijn ook overbodig, dat zorgt juist voor conflicten op je computer, wat weer kan leiden tot een traag systeem en uiteindelijk zelfs een crash. Één anti-virus is echt meer dan genoeg (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik had ReImage Repair op mijn laptop. Worst mistake ever. Mijn laptop vertraagde enorm, ik kon zelfs geen gifs meer bekijken omdat dat gedoe alles vertraagde, cry.
    Blijkbaar hebben jullie iets meegebundeld gekregen bij de installatie. Reimage is over het algemeen geen virus. Het zijn die shitzakjes die je er bijkrijgt.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 20:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ken het programma zelf niet. Net zoals wat Metamorphoses zegt even naar de computerzaak gaan of naar iemand toe die van computers af weet, want die helpt je daarmee verder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik krijg constant pop-ups juist van dat programma, maar verder ken ik het ook niet.


    Mhm?

    Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape