• Dat las ik dus net ergens.
    Voor wat ik er van begreep;
    Bill reed een aantal uur voor de EMA's in zijn Audi op de autobahn, maar heeft toen moeten uitwijken voor een auto. Waardoor meneer Kaulitz tegen de vangrail heeft aangezeten. Bill mankeert niets, maar €80.000,- is de schade.
    En er stond ook nog een foto bij.
    Nâh gut, what do you think about it?


    In BILD spreekt Bill exclusief over het ongeluk en hoe hij de crash beleefde.
    De zanger: "Ik denk elke dag aan het ongeluk. Ik geloof, dat ik nog een tijdje nodig heb, om dat te verwerken. Dat zit nog heel diep. Ik dacht; ik kom daar niet levend uit. Ik was nog nooit zo dicht bij de dood! Het is een wonder dat ik nog leef. Op zulke momenten merk je wat echt belangrijk is en je leert je leven op een andere manier in te schatten."

    Wat gebeurde er die middag precies?
    Bill: "Ik zat alleen in de auto en was op weg naar Berlijn. Ik ben een heel voorzichtige bestuurder, heb nog nooit een ongeluk gehad en rij nooit te snel. Plotseling kwam een auto zonder richting aan te geven op mijn baan. Bij het uitwijken begon ik te slingeren."

    Bill trapte op de rem en probeerde zijn Audi stil te zetten. Toen botste hij in de vangrail. Bill: "Op zo'n moment probeer je alleen nog maar je leven te redden. Met een andere auto had dat anders af kunnen lopen. Ik heb nu geen schrammetje opgelopen."

    Wat deed Bill, toen de auto stil stond?
    Bill: "Ik heb meteen geprobeerd uit de auto te komen. Ik heb de deur met alle kracht opengedrukt en met mijn telefoon de politie gebeld. Ik was helemaal in de war en in shock. De politie heeft geprobeerd me over de telefoon gerust te stellen."

    Bills verwanten reisden meteen naar Bill in Berlijn, om voor hem daar te zijn en hem gerust te stellen.

    Bill: "Mijn broer Tom heeft zich waanzinnig veel zorgen gemaakt. Ik had de hele nacht die beelden voor ogen en heb niet geslapen. Iedereen heeft me gesteund en geprobeerd me weer op te bouwen."

    Ondanks de shock-gebeurtenis trad Bill de volgende dag bij de MTV-Awards in Berlijn op en kreeg een prijs voor 'Beste Band'.
    Tokio Hotel Producent en manager David Jost tegen BILD: "We hebben Bill dringend aangeraden om het optreden bij de MTV Awards vanwege het ongeluk af te zeggen. Maar hoewel het ongeluk een enorme shock voor hem was, stond hij erop het optreden te doen."

    Begin volgend jaar is Duitslands meest succesvolle rockband weer op de Duitse straten onderweg, deze keer niet in personenwagen, maar in een enorme tourbus. Op 26 februari geven ze een groot concert in Oberhausen en op 28 februari spelen ze een concert in Hamburg.

    xx Cher

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 nov 2009 - 19:24 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)-wacht angstig af - :|


    Haha =3
    ik beloof dat je dan mee mag rijden met me :3
    ik krijg een mini als ik een rijbewijs haal :o van mijn vader (A) =3 haha dat heeft hij me beloofd ;x


    We can only learn to love by loving.

    KirstenSnaps schreef:
    Sommige mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben :'DD. Hijs gewoon een gevaar voor de samenleving en voor zichzelf.

    Totaal mee eens! (nerd)


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Whahaha, gaat lekker (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat is balen.
    En ik kan me niet inbeelden dat het makkelijk is om te rijden met die hakken. 0o

    rijden met hakken is heel kut:'D Zeker van die hoge.

    Waarom rijdt hij dan met hakken? I mean: dat is zo ontzettend lomp Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jonge, iedereen reageert kut o.o
    Ben ik de enige die schrok toen ik de titel zag & blij is dat hij niks mankeert? Jesus.

    Sensible schreef:
    Jonge, iedereen reageert kut o.o
    Ben ik de enige die schrok toen ik de titel zag & blij is dat hij niks mankeert? Jesus.
    Hahah nou ik wist al dat hij een ongeluk had gehad, en dat er verder niets was. Maar het is gewoon een feit dat hij niet kan autorijden :'D en daar hebben zijn hakkenschoenen niet eens echt deel aan bijgedragen.

    Natuurlijk vind ik het erg voor hem, maar hijs nog heel :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:24 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Seel schreef:
    (...)dat zal fietsen worden , go bill :'D
    niet dat 80 000 euro een probleem is voor hem xd

    Bill op een fiets. Dat we dat nog mogen mee maken, nu wil ik het echt wel zien :'D

    OverMyHead schreef:
    Waarom rijdt hij dan met hakken? I mean: dat is zo ontzettend lomp Ö

    Omdat het bill is, en hij niet een van de slimste is ? (:

    Seel schreef:
    (...)dat zal fietsen worden , go bill :'D
    niet dat 80 000 euro een probleem is voor hem xd

    Dat wil ik wel eens zien.Billyboy met die hakken op een fiets


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sensible schreef:
    Jonge, iedereen reageert kut o.o
    Ben ik de enige die schrok toen ik de titel zag & blij is dat hij niks mankeert? Jesus.

    Ik kreeg het via msn te horen vanmorgen van 'bill rijdt zn auto in de prak, maar hij heeft niets'
    dus ik moest meteen lachen :')

    Maar as i sais, ben wel blij dat hij in zn audi zat :/

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:27 ]

    Ik blij dat hij niets heeft.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja Ik was het ook net aan het lezen!~

    Link:

    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=67944


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik las het net ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.