• Dat las ik dus net ergens.
    Voor wat ik er van begreep;
    Bill reed een aantal uur voor de EMA's in zijn Audi op de autobahn, maar heeft toen moeten uitwijken voor een auto. Waardoor meneer Kaulitz tegen de vangrail heeft aangezeten. Bill mankeert niets, maar €80.000,- is de schade.
    En er stond ook nog een foto bij.
    Nâh gut, what do you think about it?


    In BILD spreekt Bill exclusief over het ongeluk en hoe hij de crash beleefde.
    De zanger: "Ik denk elke dag aan het ongeluk. Ik geloof, dat ik nog een tijdje nodig heb, om dat te verwerken. Dat zit nog heel diep. Ik dacht; ik kom daar niet levend uit. Ik was nog nooit zo dicht bij de dood! Het is een wonder dat ik nog leef. Op zulke momenten merk je wat echt belangrijk is en je leert je leven op een andere manier in te schatten."

    Wat gebeurde er die middag precies?
    Bill: "Ik zat alleen in de auto en was op weg naar Berlijn. Ik ben een heel voorzichtige bestuurder, heb nog nooit een ongeluk gehad en rij nooit te snel. Plotseling kwam een auto zonder richting aan te geven op mijn baan. Bij het uitwijken begon ik te slingeren."

    Bill trapte op de rem en probeerde zijn Audi stil te zetten. Toen botste hij in de vangrail. Bill: "Op zo'n moment probeer je alleen nog maar je leven te redden. Met een andere auto had dat anders af kunnen lopen. Ik heb nu geen schrammetje opgelopen."

    Wat deed Bill, toen de auto stil stond?
    Bill: "Ik heb meteen geprobeerd uit de auto te komen. Ik heb de deur met alle kracht opengedrukt en met mijn telefoon de politie gebeld. Ik was helemaal in de war en in shock. De politie heeft geprobeerd me over de telefoon gerust te stellen."

    Bills verwanten reisden meteen naar Bill in Berlijn, om voor hem daar te zijn en hem gerust te stellen.

    Bill: "Mijn broer Tom heeft zich waanzinnig veel zorgen gemaakt. Ik had de hele nacht die beelden voor ogen en heb niet geslapen. Iedereen heeft me gesteund en geprobeerd me weer op te bouwen."

    Ondanks de shock-gebeurtenis trad Bill de volgende dag bij de MTV-Awards in Berlijn op en kreeg een prijs voor 'Beste Band'.
    Tokio Hotel Producent en manager David Jost tegen BILD: "We hebben Bill dringend aangeraden om het optreden bij de MTV Awards vanwege het ongeluk af te zeggen. Maar hoewel het ongeluk een enorme shock voor hem was, stond hij erop het optreden te doen."

    Begin volgend jaar is Duitslands meest succesvolle rockband weer op de Duitse straten onderweg, deze keer niet in personenwagen, maar in een enorme tourbus. Op 26 februari geven ze een groot concert in Oberhausen en op 28 februari spelen ze een concert in Hamburg.

    xx Cher

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 nov 2009 - 19:24 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja indeed. iedereen zit hier kritiek te geven & waarschijnlijk rijdt bijna niemand hier al met de auto. even oordelen en hem zwart maken ofzo en niet eens weten hoe het precies is gebeurd. [/niet aanvallend bedoeld, dank u.]

    Precies ;)
    Ik zal niet ontkennen dat ik het grappig vond toen ik het hoorde, gewoon omdat ik hem al eerder heb zien rijden. [/drama]
    Maar het feit dat hij toen te snel een bocht nam en de stoep meenam en bijna iemand aanreed heeft niets te maken met een snelweg. Dat is echt totaal anders als bestuurder.

    Volgens mij weet Bill zelf niet eens meer wat er gebeurd is, weetje hoe snel dat gaat. Waarschijnlijk mogen we van geluk spreken dat hij naar de zijkant stuurde anders was er misschien wel iemand op hem ingereden. En dan wassie wel deud.

    Eigen schuld, dikke bult? :'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 20:24 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja indeed. iedereen zit hier kritiek te geven & waarschijnlijk rijdt bijna niemand hier al met de auto. even oordelen en hem zwart maken ofzo en niet eens weten hoe het precies is gebeurd. [/niet aanvallend bedoeld, dank u.]
    Ghehe nou ik maak zowieso niemand zwart. Hoogstens mensen die het écht verdienen, en dan daarbij nog een uitzondering. En ik weet waar ik het over heb, als mensen mij quoten en niet weten wat ze zeggen, jammer dan scheiss passiert. Er worden wel vaker dingen gezegd die mensen niet leuk vinden.


    Wie du mir, so ich dir.

    hahahaha. ;p
    sukkel


    AAP

    HAHAHAHAHA :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wow, goed dat hij okè is. :')


    Tanya is de beste.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nou ik maak zowieso niemand zwart. Hoogstens mensen die het écht verdienen, en dan daarbij nog een uitzondering. En ik weet waar ik het over heb, als mensen mij quoten en niet weten wat ze zeggen, jammer dan scheiss passiert. Er worden wel vaker dingen gezegd die mensen niet leuk vinden.

    Bijna niemand stond er. En ja misschien kan je autorijden maar daarom weet je toch nog niet wat er is gebeurd? Sorry hoor,als je het niet kan hebben dat ik quote :X Zo ben ik nu eenmaal.

    Sensible schreef:
    (...)
    Bijna niemand stond er. En ja misschien kan je autorijden maar daarom weet je toch nog niet wat er is gebeurd? Sorry hoor,als je het niet kan hebben dat ik quote :X Zo ben ik nu eenmaal.
    Ik zeg ook nergens dat ik weet wat er gebeurd is :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nou ik maak zowieso niemand zwart. Hoogstens mensen die het écht verdienen, en dan daarbij nog een uitzondering. En ik weet waar ik het over heb, als mensen mij quoten en niet weten wat ze zeggen, jammer dan scheiss passiert. Er worden wel vaker dingen gezegd die mensen niet leuk vinden.

    Alsnog vond ik die opermeking dat hij een gevaar voor de samenleving is wel erg overtrokken.
    Nogmaals, rijden op een snelweg met 150 km/h en dan afgesneden worden waardoor je crashed vind ik geen reden om iemand zo te noemen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Precies ;)
    Ik zal niet ontkennen dat ik het grappig vond toen ik het hoorde, gewoon omdat ik hem al eerder heb zien rijden. [/drama]
    Maar het feit dat hij toen te snel een bocht nam en de stoep meenam en bijna iemand aanreed heeft niets te maken met een snelweg. Dat is echt totaal anders als bestuurder.

    Volgens mij weet Bill zelf niet eens meer wat er gebeurd is, weetje hoe snel dat gaat. Waarschijnlijk mogen we van geluk spreken dat hij naar de zijkant stuurde anders was er misschien wel iemand op hem ingereden. En dan wassie wel deud.

    Ja ik durf te wedden dat als hij dood was of als er iets ergs met hem was gebeurd, dat iedereen anders zou reageren. You know, als Bill dood is wat een drama het zou zijn. [/ja bij mij ook hoor maar ik reageer niet zo ;x]

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja ik durf te wedden dat als hij dood was of als er iets ergs met hem was gebeurd, dat iedereen anders zou reageren. You know, als Bill dood is wat een drama het zou zijn. [/ja bij mij ook hoor maar ik reageer niet zo ;x]

    Genau.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik zeg ook nergens dat ik weet wat er gebeurd is :'DD

    Je zei; 'Ik weet waarover ik spreek.' dat heeft niks met het ongeval te maken.

    Cherished schreef:
    (...)
    Alsnog vond ik die opermeking dat hij een gevaar voor de samenleving is wel erg overtrokken.
    Nogmaals, rijden op een snelweg met 150 km/h en dan afgesneden worden waardoor je crashed vind ik geen reden om iemand zo te noemen.
    Als je mijn mails negeert, het modforum negeert, negeer mij dan ook even ook helemaal wil je. Ik heb jou gezaag niet nodig. En je kunt dingen ook wel wat meer met humor nemen, wat jij overigens ook altijd verwacht dat mensen bij jou doen.

    En ik weet goed hoe het is en voelt om bijna dodelijk te verongelukken dus begin daar maar niet over.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je mijn mails negeert, het modforum negeert, negeer mij dan ook even ook helemaal wil je. Ik heb jou gezaag niet nodig. En je kunt dingen ook wel wat meer met humor nemen, wat jij overigens ook altijd verwacht dat mensen bij jou doen.

    En ik weet goed hoe het is en voelt om bijna dodelijk te verongelukken dus begin daar maar niet over.

    Nice, gaan we het publiekelijk uitvechten? :')
    Wist niet dat je zo laag ging zinken.

    Als je uit moet wijek ndan snap ik het ook wel;)


    Some angels have no wings.