• Ik lijk nu heel kinderachtig, maar ik luisterde net In die Nacht, en kreeg gewoon tranen in mijn ogen.;; Het lijkt stupid, ga nu ook geen berichtjes sturen met : 'Wat kinderachtig! Doe eens normaal. Huilen?' BLABLA. Want er zijn mensen op Q die zo reageren. Doe dat liever niet, want ik voel me al zwaar klote.


    ok

    Hum Hum.
    Zal ik je vertellen wat ik heb met An deiner Siete live? Dan ga ik een potje janken x'D
    Ik kan je dus begrijpen, en ik vind het niet dom.

    Jah, ik hoorde da den eerste keer op 3 maart, en ik von da ook égt een mooi liedje :)


    007

    ik ehb ook wel eens een liedje waarvan ik moet huilen en dan voel ik em ook ineens heel stom.


    Nvt

    ik huil niet bij een concert of een nummer maar ik vind het niet raar of zo. iedereen heeft gevoelens je kan het gewoon zo mooi vinden dat je moet huilen ervan. ik krijg meestal heel erg kippenvel weetje en dat is voor mij een teken dat ik het mooi vind.
    dat krijg ik meestal bij in die nacht en an deiner seite en by your side. ik vind het echt niet raar...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Hum Hum.
    Zal ik je vertellen wat ik heb met An deiner Siete live? Dan ga ik een potje janken x'D
    Ik kan je dus begrijpen, en ik vind het niet dom.
    Me too en bij een liedje van Secondhand Serenade


    Sweet dreams will come true.

    ja heb da in het begin ook heeeeeeeeeel veel gehad(huil)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb het ook, maar dan bij Geh.
    Gewoon, om het feit dat ik Bill mis. -denk ik.-
    Het is helemaal niet raar lieverd! Het is heel normaal!

    x, Esmaye. <3


    -

    Ik heb een paar keer bij An Deiner Seite gehuild. En waarom? Omdat zo'n mooi nummer, vol zo veel leugens zit.
    Aan de ene kant denk ik;
    Hij zal nooit bij me zijn, hij zal me nooit komen troosten. En wat ben ik nou dom aan het huilen, hij geeft er toch niks om.
    En aan de andere kant denk ik;
    Maar wat nou als hij er wél om zou geven, en hij in zijn gedachten wel bij ons allemaal is?

    Ik vind het best vaag (A)

    En dat je bij In Die Nacht huilt, is helemaal niet erg hoor (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Och, ik heb zelfs tranen in mijn ogen als ik gwn een foto zie van Gustav ofzo:'D! Ik heb gwn hééél erg snel tranen in mijn ogen. Soms zit ik in de zetel naar tv te kijken en *pling* staan er tranen in mijn ogen, gwn zomaar, zonder aanleiding:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    Woow, ik dacht dat iedereen raar zou reageren. =|

    Iloveyouall


    ok

    Woow, ik dacht dat iedereen raar zou reageren. =|

    Iloveyouall

    ^^ Maar zo'n warme, lieve stem laat de tranen ook in je ogen staan, hea? ^^ En dan zo'n lief koppie erbij..<33


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    ^^ Maar zo'n warme, lieve stem laat de tranen ook in je ogen staan, hea? ^^ En dan zo'n lief koppie erbij..<33


    Dat is wel waar.x'D


    ok

    Ik voel me nu meteen beter.x33

    Loveyouall


    ok

    (...)

    Dat is wel waar.x'D

    Nouja.. Bill zelf kan er ook niet echt veel aan doen x3
    Behalve dan voor ons een privé concert doen x D


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Nouja.. Bill zelf kan er ook niet echt veel aan doen x3
    Behalve dan voor ons een privé concert doen x D

    Of dat we allemaal uitgenodigd zijn op de verjaardag van de twins.x3


    ok