• Ik lijk nu heel kinderachtig, maar ik luisterde net In die Nacht, en kreeg gewoon tranen in mijn ogen.;; Het lijkt stupid, ga nu ook geen berichtjes sturen met : 'Wat kinderachtig! Doe eens normaal. Huilen?' BLABLA. Want er zijn mensen op Q die zo reageren. Doe dat liever niet, want ik voel me al zwaar klote.


    ok

    In die Nacht was het eerste TH nummer dat ik hoorde, logisch dat ik fan werd natuurlijk XD

    het is gewoon om bij te gaan janke <3

    ik moet bij bijna elk liedje wel eens janken x'D (behalve bij ich brech aus en wo sind eure hände dan n_n)
    een tijdje geleden (toen mn ipod nog opgeladen was -_-) luisterde ik e.l.k.e. avond naar in die nacht, om te kunnen slapen, dan viel ik meestal wel jankend in slaap.. bij don't jump moest ik 13 juli op het concert huilen, bij Geh op het concert van 3 maart.. bij monsoon heb ik ook al moeten huilen.. het valt me gewoon soms lastig :') tokio hotel is voor mij nu eenmaal meer dan gewoon een groep..

    je bent dus niet de enigste ^^

    een vriendin van me moet elke keer huilen als ze te lang naar een poster of foto van Tom kijkt..

    (...)Me too en bij een liedje van Secondhand Serenade

    BIJ
    It's not over
    HÈHÈHÈ?
    IK HEB JE WEL DOOR =D.
    Die is gewoon te mooi.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    In Nijmegen moest ik ook bijna huilen door Geh ..

    In Nijmegen moest ik huilen omdat ik het concert miste omdat ik bij de ehbo zat :')


    I recycle my thoughts.

    ik heb het bij het concert in dortmund hand in hand gezongen met mijn zusjexD(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik heb dat ook al is 1 keer mee gemaakt door rette mich

    Da's echt niet erg hoor. Ik huil ook bij sommige liedjes

    xD

    Je bent niet de enige;)


    bla bla bla

    je bent egt niet de enigste ik heb bij sommige nummers wel is gehuild van th..
    maar bij ut nummer van simple plan - perfect huil ik altijd nog ut besgrijft mij en ik heb 2 maanden geleden nog een helee depri time gehad en draaiide ik dit nummer ook altijd en de tekst had er ook mee te maken enso ;) maar het komt erop neer ik huil ook bij nummer (A) waaronder altijd perfect van simple plan ;)