• Hey!!

    Ik was dus naar mnm aan het luisteren en deed dus mee aan iets om een meet & greet te winnen met de Jonas Brothers.Ik heb dus helaas niet gewonnen ik vind dat echt kei jammmer want het is echt mijn droom om ze ooit te ontmoeten!Maar ja nu ben ik dus kei jaloers omdat ze die winaar dus ook nog belde....Ik wil ze ook ontmoeten(huil)

    Srry al ik vervelend over kom...

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 17:47 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Komt misschien nog wel ;)

    Je hebt niet altijd geluk..


    - hoi ;D

    Je klinkt als een vriendin van mij. Maar dat is altijd een vervelend gevoel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien win je ooit wel eens (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Blijven hopen dat je ooit nog eens wint. =)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat had ik zelf ook. Ik win nooit iets. Ik had een keer meegedaan aan een prijsvraag om een Th-agenda te winnen, was ik geen fan meer, had gewonnen voor het eerst x]
    Dus ben ik dat maar gaan doen, gewoon denken het komt toch never, komt het lekker wel ^^
    Maar heb mijn agenda nu wel opgepimpt ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    misschien kan je een keer kaartjes daarvoor kopen als ze een keer naar nederland weer komen ;)
    suc6 =D

    EsteeM schreef:
    misschien kan je een keer kaartjes daarvoor kopen als ze een keer naar nederland weer komen ;)
    suc6 =D
    ik heb wel kaartjes voor het concert morgen in belgie(daar woon ik ;)) maar dat is geen meet & greet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    'k ken iemand die naar de soundcheck mag ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een vriendin ga ook,en ik heb het gehoort wie het wint,en dat is niet leuk,maar miss komt uw kans nog hé;)

    Prayers schreef:
    Blijven hopen dat je ooit nog eens wint. =)


    None but ourselves can free our minds.

    Like derest al zegt, blijven hopen.


    Tanya is de beste.

    Bij ons zijn ze nu aan het optreden (huil)