• Lieve gebruikers van Q,

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik je niet erg bekend voor. En als ik eerlijk mag zijn, dat lijkt me enigszins ergens ook geen wonder, want zo heel lang zit ik nog niet op Quizlet.
    Maar, ik ben Cayline!

    Of je me kent of niet, daar gaat het gelukkig gaat het ook niet om. Maar omdat Q zijn eigen community leert kennen.

    Zoals je waarschijnlijk al aan de titel van het topic ziet, in Quizlet: The Untold Stories interview ik sinds een aantal weken leden van Quizlet.
    In dit topic kun je je aanmelden om geïnterviewd te worden.
    De lijst staat echter momenteel op stop. De interviews gaan door, maar voorlopig verwerken we geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik laat het jullie weten als we weer op zoek zijn naar meer Untold Stories...



    Het Quizlet: The untold Stories team bestaat uit:

    Baechu Interviews
    Cayline Interviews
    Tentacion Lay-out (recentste interviews)
    Cro Lay-out (oudste interviews)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 10:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 sep 2018 - 18:16 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Als het echt goed uitgewerkt wordt en het in een verhaal met een toffe lay-out geplaatst wordt, zou ik het oprecht gaan volgen. Lijkt me hartstikke leuk. Mits het eruit springt. AKA toffe lay-out, aparte vragen, entertaining, you know.
    Ik ken al een aantal mensen op Q, maar ik zou ze graag beter leren kennen. Ik ben benieuwd naar hun passies, lievelingskleur, huisdieren. Melk eerst of cornflakes eerst? Ochtend of avond? Youtube of Netflix?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lijkt me een zeer leuk idee!

    Doet me een beetje aan het Q magazine denken.^^


    The soul needs autumn.

    Eiland schreef:
    Als het echt goed uitgewerkt wordt en het in een verhaal met een toffe lay-out geplaatst wordt, zou ik het oprecht gaan volgen. Lijkt me hartstikke leuk. Mits het eruit springt. AKA toffe lay-out, aparte vragen, entertaining, you know.
    Ik ken al een aantal mensen op Q, maar ik zou ze graag beter leren kennen. Ik ben benieuwd naar hun passies, lievelingskleur, huisdieren. Melk eerst of cornflakes eerst? Ochtend of avond? Youtube of Netflix?


    Dit tho, dit zou ik echt volgen


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zou dit volgen en vind het niet erg om geïnterviewd te worden


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Eiland schreef:
    Als het echt goed uitgewerkt wordt en het in een verhaal met een toffe lay-out geplaatst wordt, zou ik het oprecht gaan volgen. Lijkt me hartstikke leuk. Mits het eruit springt. AKA toffe lay-out, aparte vragen, entertaining, you know.
    Ik ken al een aantal mensen op Q, maar ik zou ze graag beter leren kennen. Ik ben benieuwd naar hun passies, lievelingskleur, huisdieren. Melk eerst of cornflakes eerst? Ochtend of avond? Youtube of Netflix?


    Nu krijg ik helemaal kriebels om dit op te gaan zetten.


    •

    Eiland schreef:
    Als het echt goed uitgewerkt wordt en het in een verhaal met een toffe lay-out geplaatst wordt, zou ik het oprecht gaan volgen. Lijkt me hartstikke leuk. Mits het eruit springt. AKA toffe lay-out, aparte vragen, entertaining, you know.
    Ik ken al een aantal mensen op Q, maar ik zou ze graag beter leren kennen. Ik ben benieuwd naar hun passies, lievelingskleur, huisdieren. Melk eerst of cornflakes eerst? Ochtend of avond? Youtube of Netflix?


    That's awesome! Alleen, zoals ik al eerder zei, ben ik eigenlijk gewoon een enorme Quizlet noob :) Ik kan echt eeuwig naar bepaalde profielen kijken en me verwonderen over de lay-out, maar ik heb zelf geen idee hoe ik dat moet doen.
    Thing is, ik ben niet lui. Het is niet dat ik het niet probeer of dat ik niet wil leren hoe het moet. Ik weet alleen niemand die dat kan of uit legt. Als de lay- out super belangrijk is, ben ik bang dat dit idee niet super opvalt. Ik zou het dolgraag van iemand leren though :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind het een leuk idee! En dan zeker met die vragen die Anna stelt. c: Gewoon iets minder normale vragen dan normaal. ^^ Ik bied me aan geïnterviewd te worden. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sattler schreef:
    (...)

    Nu krijg ik helemaal kriebels om dit op te gaan zetten.



    Misschien kan je Cayline helpen met de layouts want die zijn bij jou altijd on point.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het lijkt me zeker leuk om te lezen over andere Q'ers. Altijd interessant om meer over ze te weten te komen en leuke feitjes te horen.
    Als dit op een leuke manier gedaan wordt, met bijvoorbeeld een ordelijke en mooie lay-out, als er regelmatig wat geplaatst wordt, als de interviews tot interessante verhaaltjes worden verwerkt en als er leuke vragen worden gesteld, denk ik dat het een geweldig project kan worden!

    Ik bied me aan om geïnterviewd te worden. Dat lijkt me erg leuk!

    HlPPIE schreef:
    (...)


    Misschien kan je Cayline helpen met de layouts want die zijn bij jou altijd on point.


    Mijn beurt om te quoten


    look at the stars, look how they shine for you;

    JufAnk schreef:
    Ik vind het een leuk idee! En dan zeker met die vragen die Anna stelt. c: Gewoon iets minder normale vragen dan normaal. ^^ Ik bied me aan geïnterviewd te worden. :Y)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Eiland schreef:
    (...)

    Mijn beurt om te quoten


    Uit ervaring weet ik dat ik hier te perfectionistisch voor ben en alles over ga nemen, HAHA. En dat wil ik absoluut niet.


    •

    JufAnk schreef:
    Ik vind het een leuk idee! En dan zeker met die vragen die Anna stelt. c: Gewoon iets minder normale vragen dan normaal. ^^ Ik bied me aan geïnterviewd te worden. :Y)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sattler schreef:
    (...)

    Uit ervaring weet ik dat ik hier te perfectionistisch voor ben en alles over ga nemen, HAHA. En dat wil ik absoluut niet.



    Aangezien mijn lay-outs zo goed als non existent zijn, lijkt dat me geen probleem! Het zo ontzettend gaaf zijn als je dat zou willen doen, al organiseer ik de inhoud van de interviews graag zelf :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ohh ik zou graag willen helpen, ik ben dol op lay-outs maken met welke tijd yu

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 21:45 ]


    I just caught the wave in your eyes