• iedereen kent wel de video van thiller van michael jackson het was net als je naar een film zat te kijken.
    ik was net ff het nummer van lady gaga aan het kijken en daar heb je zo wat 3 minuten voor dat het nummer begint zo heel begin.
    ook hebben ze alle bij een aparte smaak
    wat vinden jullei lady gaga de vrouwelijke michael jackson?

    Romance schreef:
    Lady Gaga is niets tegenover Michael Jackson (:

    Breeze schreef:
    NEEE. .________.
    Sorry voor mijn wat agressieve reactie. :X


    Only losers can act the way you do

    omg, NEE O_O
    MJ draait zich om in ze graf als hij die vergelijking hoort :P


    ars moriendi

    Romance schreef:
    Lady Gaga is niets tegenover Michael Jackson (:


    Alis volat propriis.

    Ik hoop dat Micheal dat niet heeft gehoord tot in zijn graf, want anders draait hij zich meteen om.
    Zo'n belediging!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Lady GaGa qua uiterlijk of muziek en succes?
    Want ze heeft heel erg succes hoor. :')


    -

    totaly not!


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Nee niemand zal MJ ooit kunnen overtreffen denk ik (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Nee, ze zijn beide goed maar Lady Gaga is toch wat mooier en exentrieker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neeee, doe normaal zeg. o___O
    -niet persoonlijk bedoelt-


    Protège moi de mes désirs.

    Verplaatsing naar Artiesten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    eg niet
    mj is HEEEEL anders(lol)

    TOTAAL NIET. ik vindt der niet eens goed dansen :X. Dan vindt zijn zusje betere vrouwelijk michael Jackson


    Be true to yourself

    Nee, Nee, Nee.. absoluut niet, zo'n dom wijf, die denkt dat ze zulke kleding aanmoet trekken om op te vallen.. ik bedoel sorry hoor, maar ik ken haar nieuwste single niet eens. daarbij komt dat ze claimt haar eigen nummer te schrijven (wat ook niet bijster moeilijk is als je kijkt naar de tekst Pokerface)haar nummers zijn inhoudloos, zonder boodschap en ook nog eens ingezongen door een of andere vervormde computerstem. ook is ze absoluut niet origineel, als je alleen al kijkt naar haar naam, die ze gestolen heeft van het liedje 'Radio GaGa' van Queen..
    al met al niet echt de nieuwe Queen of Pop ofzo, moet ze al helemaal niet gaan denken, want dan ben ik er altijd om haar met 2 benen weer op de grond te zetten;)

    Sentiment schreef:
    Nee, totaal onvergelijkbaar. MJ is MJ, en Gaga is Gaga.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.