• iedereen kent wel de video van thiller van michael jackson het was net als je naar een film zat te kijken.
    ik was net ff het nummer van lady gaga aan het kijken en daar heb je zo wat 3 minuten voor dat het nummer begint zo heel begin.
    ook hebben ze alle bij een aparte smaak
    wat vinden jullei lady gaga de vrouwelijke michael jackson?

    ILoveMJ schreef:
    Nee, Nee, Nee.. absoluut niet, zo'n dom wijf, die denkt dat ze zulke kleding aanmoet trekken om op te vallen.. ik bedoel sorry hoor, maar ik ken haar nieuwste single niet eens. daarbij komt dat ze claimt haar eigen nummer te schrijven (wat ook niet bijster moeilijk is als je kijkt naar de tekst Pokerface)haar nummers zijn inhoudloos, zonder boodschap en ook nog eens ingezongen door een of andere vervormde computerstem. ook is ze absoluut niet origineel, als je alleen al kijkt naar haar naam, die ze gestolen heeft van het liedje 'Radio GaGa' van Queen..
    al met al niet echt de nieuwe Queen of Pop ofzo, moet ze al helemaal niet gaan denken, want dan ben ik er altijd om haar met 2 benen weer op de grond te zetten;)

    Goed gesproken. :')


    .

    Sentiment schreef:
    Nee, totaal onvergelijkbaar. MJ is MJ, en Gaga is Gaga.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Lady Gaga is over een paar jaar denk ik alweer vergeten, terwijl Michael echt een icoon is geworden in de loop der jaren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zeg ja.
    MJ deed dingen die overdreven waren en niet konden in die tijd en dat doet Gaga nu ook.


    Let the Night embrace you

    nee, ze heeft het talent dat MJ in zijn neuscorrectie had zitten.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Romance schreef:
    Lady Gaga is niets tegenover Michael Jackson (:


    Smiling but close to tears.

    Nope


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -out- dát is werkelijk de grap van het jaar.

    Mwah, MJ is MJ en Gaga is Gaga.
    Maar ik vind Gaga veel beter.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    nee helemaal niet


    live you're life

    Het lijkt ook alsof Lady Gaga haar gezicht helemaal anders is in haar nieuwe clip ;o Misschien lijkt ze op dat vlak wel op Michael Jackson, allebei plastisch chirurgie. Maar daar houd het dan ook op. Niemand wint het tegen MJ wat muziek betreft.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Tranquillity schreef:
    Néé, totaal niet eigenlijk :'D

    Ik vind Lady Gaga en MJ allebei heel origineel en ik respecteer ze allebei ook heel erg, maar ik denk niet dat er ooit nog iemand komt die net zo goed is als MJ :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    Tranquillity schreef:
    Néé, totaal niet eigenlijk :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vind haar meer de nieuwe Madonna eigenlijk.


    History is not hatred.