• Volledige selectie Nederlands elftal voor oefenwedstrijd tegen Oekraïne: Vurnon Anita, Otman Bakkal, Roy Beerens, Wout Brama, Jeffrey Bruma, Urby Emanuelson, Orlando Engelaar, Theo Janssen, Siem de Jong, Jeremain Lens, Glenn Loovens, David Mendes da Silva, Erik Pieters, Ronnie Stam, Ron Vlaar, Michel Vorm, Piet Velthuizen en Ricky van Wolfswinkel.

    Ik ken de helft van al die focking namen niet.
    Van marwijk wil dat we het Ek verliezen, haha en Nederland gaat ten onder.


    bron: psv.nl


    Smiling but close to tears.

    en trouwens 'kaulo' is niet echt een scheldwoord, ik bedoel er mee iets van 'heel erg'(krul)


    Smiling but close to tears.

    Nederland gaat ten onder, oleeh oleeeh (cat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juli 2010 - 13:02 ]


    we've only said goodbye with words

    Hé ik had uitgelogd. Doei honeys, ik ga ontbijten en daarna de FANCY kopen.


    we've only said goodbye with words

    DVilla schreef:
    en trouwens 'kaulo' is niet echt een scheldwoord, ik bedoel er mee iets van 'heel erg'(krul)


    Je weet toch wel dat Kaulo kanker betekend hè?
    En de meeste hier gebruiken het meer als: fucking...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hij denkt gewoon dat Oekraïne een gemakkelijke tegenstander is.
    Straks verliezen jullie.
    (cat)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Je weet toch wel dat Kaulo kanker betekend hè?
    En de meeste hier gebruiken het meer als: fucking...


    ja ik schrijf toch ook: 'Ik bedoel er iets mee iets van heel erg'
    en ja ik typte het omdat ik boos ben op hem.
    kwam er pas achter dat ik het had geschreven toen ik het topic had gemaakt haha.
    En ik gebruik het zoiezo niét als kanker, dan zou ik gewoon kanker schrijven, maaroke.


    Smiling but close to tears.

    Interesseert me geen bal. :Y) JA JONGE DE BELGEN GAAN WINNEN. Wij hebben Romelo Lukaku, toch?


    All was well.

    DVilla schreef:
    (...)

    ja ik schrijf toch ook: 'Ik bedoel er iets mee iets van heel erg'
    en ja ik typte het omdat ik boos ben op hem.
    kwam er pas achter dat ik het had geschreven toen ik het topic had gemaakt haha.
    En ik gebruik het zoiezo niét als kanker, dan zou ik gewoon kanker schrijven, maaroke.


    Snap ik, maar ik wist niet of je wist wat het betekende, want echt heel veel mensen gebruiken het zonder dat ze weten wat het betekend, dus niet dat ik je wil beledigen. En ik vind het goed van je dat je het niet als kanker bedoeld. =D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Siem de Jong speelt bij Ajax. Jug. But ik ken de helft ook niet o.o Waar zijn alle anderen gebleven? v Persie, Robben, Elia? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Snap ik, maar ik wist niet of je wist wat het betekende, want echt heel veel mensen gebruiken het zonder dat ze weten wat het betekend, dus niet dat ik je wil beledigen. En ik vind het goed van je dat je het niet als kanker bedoeld. =D


    nee oke, ik voelde me niet beledigd en dacht al van dat je het zei omdat je dacht dat ik niet wist wat het betekende.(krul)

    & joepie nederland gaat ten onderr._O_ Goed gedaan van marwijk. Ik wil van basten terug haha.


    Smiling but close to tears.

    Nee. Bert van Marwijk doet dat omdat zo'n oefenwedstrijd verplicht is. En al zijn goede spelers zijn op vakantie of moeten dingen in halen bij hun club. En zo kan Bert van Marwijk kijken: Oh, nou, die doet het ook wel erg goed. Hij kan kijken of Nederland nog meer te bieden heeft. Het is geen kwalificatiewedstrijd, alleen oefenen. Maak je geen zorgen schat (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    JBM schreef:
    Interesseert me geen bal. :Y) JA JONGE DE BELGEN GAAN WINNEN. Wij hebben Romelo Lukaku, toch?

    Romelu is nog maar 17.
    Aan hem kan je die verantwoordelijkheid nog niet geven. Daarom was ik er ook zó tegen dat ze hem per sé in de nationale ploeg willen.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    RodeRobijn schreef:
    Nee. Bert van Marwijk doet dat omdat zo'n oefenwedstrijd verplicht is. En al zijn goede spelers zijn op vakantie of moeten dingen in halen bij hun club. En zo kan Bert van Marwijk kijken: Oh, nou, die doet het ook wel erg goed. Hij kan kijken of Nederland nog meer te bieden heeft. Het is geen kwalificatiewedstrijd, alleen oefenen. Maak je geen zorgen schat (:


    oh hahaha.
    Maar zoiezo 4 psv'ers zijn bij de definitieve selectie en nee afellay en michel vorm zitten daar niet bij.
    En VM gaat toch niet superveel mensen meenemen ofzo?


    Smiling but close to tears.

    Ik zag het staan in de krant vandaag ja!
    Ik baal, ik had zin om Robin weer te zien voetballen!(H)...
    Maarnee, er moeten grotendeels alleen maar mensjes die ik niet ken...
    Gelukkig is het een oefenwedstrijd, maar toch het is stom


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik mis Kuyt O_o
    Van Der Vaart mis ik lekker niet 8D


    Sweet dreams will come true.