• Like what the hell. Ik ging daar straks het bad aanzetten en toen liep ik weer naar onder. Roepen mijn zus en broer me na een kwartier lachend naar boven. Kom ik boven is het hele bad bruin. Echt goor o.o En de kraan van de wasbak heeft eht ook, en de douche ook, en de kraan in de keuken ook. En nu kan ik niet douchen, faaaaak |:.

    En je zou kunnen zeggen, geen ramp. Maar ik ben gister uitgeweest en nu stink ik naar sigaretten lucht en bier :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Lekkah,:9~


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ieuwol ;|

    Mjummieeee.


    Tanya is de beste.

    Iewl. Ik hoop voor je dat het water snel weer proper wordt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hahahah, wat erg. Mjin moeder zegt:'Ja ga maar gewoon douchen ik kan er ook niets aan doen..' En we komen er net achter dat ons hele dorp dat heeft :|. Mijn moeder wil gewoon dat ik ga douchen, terwijl ik niet eens weet wat er allemaal in dat gore stinkende water zit o.o


    Wie du mir, so ich dir.

    Hush schreef:
    Lekkah,:9~
    T
    rut |:, laat me dan op zijn minst bij jou douchen (huil)


    Wie du mir, so ich dir.

    gezellig xD
    misschien is heb je straks ofzo terug gewoon water?


    Imperfection Is Beautiful

    KirstenSnaps schreef:
    (...)T
    rut |:, laat me dan op zijn minst bij jou douchen (huil)


    Als je in een keer naar boven loopt ik hoef geen bier en siggaretten geur in mijn huis.. (puh)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 11:48 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahahah, wat erg. Mjin moeder zegt:'Ja ga maar gewoon douchen ik kan er ook niets aan doen..' En we komen er net achter dat ons hele dorp dat heeft :|. Mijn moeder wil gewoon dat ik ga douchen, terwijl ik niet eens weet wat er allemaal in dat gore stinkende water zit o.o

    Bah, ik zou het ook niet doen. Jakkieeeh.


    Tanya is de beste.

    Goooooor O.o


    -

    Dat heb ik ook al eens gehad ;o
    Maar dat duurde niet lang. De eerste waterstraal was bruin en dan werd het weer normaal (:
    Hopelijk word het ook snel weer normaal bij jou (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Dat heb ik ook al eens gehad ;o
    Maar dat duurde niet lang. De eerste waterstraal was bruin en dan werd het weer normaal (:
    Hopelijk word het ook snel weer normaal bij jou (:
    Hijs al een paar uur bruin o.o, ik hoop ook dat hij snel weer naar normaal kleurt :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahahah, wat erg. Mjin moeder zegt:'Ja ga maar gewoon douchen ik kan er ook niets aan doen..' En we komen er net achter dat ons hele dorp dat heeft :|. Mijn moeder wil gewoon dat ik ga douchen, terwijl ik niet eens weet wat er allemaal in dat gore stinkende water zit o.o


    Nou ik denk dat het rioolwater is ofso

    Ik bedoel ik denk dat die kleur bruin is van , nja je snapt het wel :X


    I solemny swear i am up to no good

    Comfortabel is anders ><


    Just a simple "I love you" (:

    KabukixRin schreef:
    (...)

    Nou ik denk dat het rioolwater is ofso

    Ik bedoel ik denk dat die kleur bruin is van , nja je snapt het wel :X
    Nee tis geen water met ontlasting erin volgens mij :'DD. Het stink wel maar het is zanderig.. Dus misschien roestende pijpleiding ofzo geen idee :'DD. De waterstaatdinges id niet bereikbaar want er is niemand in het weekend, dus nu weten we nog niks (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.