• Ik had foto's op mijn telefoon, en die zette ik op facebook en sloeg ze op in de laptop -van m'n zus..- ik wilde er een als profielfoto doen, maar toen ik 'bladeren' keek, zag ik ook allemaal foto's van mij toen ik 11 was ofzo.. Echt heel erge foto's.. Dus ik ging ze allemaal verwijderen. Toen zag ik een foto van m'n zus, die heel erg raar keek, maar ik zag het niet goed -de foto was klein- dus ik klikte erop.. En toen had ik hem dus per ongeluk als profielfoto gedaan... Ik heb hem meteen verwijderd en een nieuwe gedaan, maar hij staat nog steeds bij mijn profielfoto's.. Ik biechtte net op aan m'n zus wat ik had gedaan en ze werd zoooo boos. Ze zei dat ze mijn kop eraf ging trekken als ik die foto er nu niet afhaalde..
    IK WEET ALLEEN NIET HOE!!!
    Help.. ??
    -de foto moet dus weg uit mijn lijstje van profielfoto's-


    Me so good.

    Gewoon hem verwijderen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    bij profielfoto's staat toch ook "deze foto verwijderen"?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Als je naar die foto gaat bij jouw profielfoto's, dan staat er linksonderaan 'foto verwijderen'. Daarop klikken en tada, probleem opgelost :')


    Never run out of reasons to smile...

    Azkaban schreef:
    bij profielfoto's staat toch ook "deze foto verwijderen"?

    ik heb die knop echt niet gezien.. ?


    Me so good.

    Verwijderen, zoals al gezegd is. x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Suricata schreef:
    Als je naar die foto gaat bij jouw profielfoto's, dan staat er linksonderaan 'foto verwijderen'. Daarop klikken en tada, probleem opgelost :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die moet wel te verwijderen zijn, ik heb ook eens zoiets gehad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Suricata schreef:
    Als je naar die foto gaat bij jouw profielfoto's, dan staat er linksonderaan 'foto verwijderen'. Daarop klikken en tada, probleem opgelost :')

    OMG, senk joe (;


    Me so good.

    ''sloeg ze op in de laptop'' moet zijn ''sloeg ze op op de laptop''.

    Dus als ik het goed begrijp moet de foto weg uit het lijstje van profielfoto's op Facebook?
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071103195141AAoEm5z

    Durr schreef:
    ''sloeg ze op in de laptop'' moet zijn ''sloeg ze op op de laptop''.

    Dus als ik het goed begrijp moet de foto weg uit het lijstje van profielfoto's op Facebook?
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071103195141AAoEm5z

    uhm, dankje(';
    maar ik vind opslaan in de computer logischer klinken dan dat wat jij zei (:


    en voor de anderen:
    ik weet heus wel dat ik hem moet verwijderen, alleen wist ik niet hoe.. (';


    Me so good.