• Vindt onze school dat ze muziek moeten laten luisteren in de kantine, nou opzich wel leuk, maar volgens mij hebben ze maar 1 cd, want ik hoor telkens hetzelfde liedje, en dat liedje is van Mika, Rain. Haha, en nu ben ik verslaafd, terwijl het eigenlijk een belachelijk liedje is.

    Hebben jullie ook muziek in de kantine?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee. Wij hebben één week in het hele schooljaar waarbij ze over de middag muziek laten horen. Dat is het zowat. Maar misschien kun je zelf muziek afgeven, zodat er meer variatie inzit? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, op dinsdag en donderdag. Tijdens de speeltijden en de middagpauze (:


    Never run out of reasons to smile...

    Nee, we krijgen nooit muziek, behalve op een paar bepaalde dagen. En dat zijn dan ook de enige keren dat wij op het gras mogen gaan zitten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nee, maar we mogen onze mp3,gsm,.. gebruiken dus hebben we zo ook muziek (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, op vrijdag (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Nee, dat zou niet echt zin hebben, want het is me toch altijd een herrie. maar je kunt wel gewoon met je mp3 op de pauze doorbrengen.

    Ja, als de techinici wat moeten proberen of zo. Dan zie je de hele aula dansen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een flatscreen waar ze de hele dag Tmf op draaien maar door al het gepraat in de kantine kan je het nauwelijks horen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij hebben muziek in de kantine en zelfs muziek in de lessen :3


    dream, dare, fly!

    Nee .


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, onze kantine zuigt. Daarom zit ik altijd in de gang (:

    Nee. Je zou de muziek btw toch niet horen, want iedereen praat superluid. Ik kan gesprekken van drie tafels naast mij nog horen. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Decoy schreef:
    Een flatscreen waar ze de hele dag Tmf op draaien maar door al het gepraat in de kantine kan je het nauwelijks horen.


    Alleen hebben wij ook nog een flatscreen met MTV :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wij hebben een flatscreen hangen, met TMF erop. _O_

    Nee, maar ik zit toch nooit in de kantine.