• Vindt onze school dat ze muziek moeten laten luisteren in de kantine, nou opzich wel leuk, maar volgens mij hebben ze maar 1 cd, want ik hoor telkens hetzelfde liedje, en dat liedje is van Mika, Rain. Haha, en nu ben ik verslaafd, terwijl het eigenlijk een belachelijk liedje is.

    Hebben jullie ook muziek in de kantine?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, maar elke vrijdagmiddag, het laatste kwartier van de middagpauze van de lagere school (hun hebben een halfuur langer speeltijd dan ons 's middags) zetten die een cd op (elke week mag een andere klas een cd meebrengen) en dan hebben we muziek tijdens een deel van de les wiskunde. Dat is eigenlijk wel leuk. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Neee. Wij hebben nooit muziek in onze kantine ;o

    Ja, bij ons willen ze het ook invoeren. En dan met dit idiote systeem: iedere week mag één klas de cd kiezen dat wordt afgespeeld en ze beginnen met de eerstejaars. --'


    Tanya is de beste.

    Nee, maar wel elke donderdag op de speelplaats :')


    - hoi ;D

    Normaal gesproken niet maar met 11 van de 11 hadden we carnavals meziek op staan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja heel zachte radio die je alleen hoort als je een tussenuur hebt, want als de pauze is begonnen kun je nog zo je best doen maar dan hoor je er niks meer van^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wij niet. en ik hoef het ook niet echt, ik heb me ipod altijd bij me. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik zit nooit in de kantine dus weet ik 't niet :'D
    misschien wel, misschien niet :Y)

    Jep, veel betere dan eerst. :Y)


    Think before you act.

    Ja wij hebben ook muziek in de aula, alleen wordt er zo hard gepraat dat je dat eigenlijk nauwelijks hoort.


    .

    Nee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    bij mij draaien ze altijd muziek en altijd verschillend :'DD


    -

    Neuh, echt dom. ¬¬
    Wil het ook ghehe. ;345
    Wij mogen niet muziek luisteren in de kantine. Nou ja, in het ene gebouw niet en het andere wel B]


    -

    Fragile schreef:
    Neee. Wij hebben nooit muziek in onze kantine ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    alleen op vrijdag zon dj contest ofzeu iets,maar kinderen moeten dj'en(schrijf je dat zo?)

    en soms ook met sinterklaas,kerst en die shit x'D


    Listen to your heart and your dreams come true ~