• Hey!!!
    Deze middag was ik bij het hotel waar mijn vader werkte,Draai ik me om en geloof ik mijn ogen niet:Kevin Jonas dtond daar gewoon vlak voor mij!Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden maar uitendelijk stelde Kevin zelf voor voor een foto,Kort daarna kwamen ook Nick,Joe,Frankie en de vader(de moeder heb ik niet gezien) en nu sta ik met ze allemaal op de foto!!!!

    Hier is dus een foto met mij Joe en Nick!

    ps:Voor meer foto's klik je Hier

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 0:12 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    OMG!
    Echt cool! :')
    Echt gaaf hé! :')
    Ben geen fan, maar ontzettend gaaf voor je! ^^


    -

    Daaamn, dat is vet ^^
    Niet dat ik het zelf zou willen, maar ben blij voor je .


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oké, dat blijft echt wel GEWELDIG KOEL, zelfs al ben ik geen fan. Ik zou geen nee zeggen.. (: Ff iedereen jaloers maken :Y)


    007

    Ik moet die ventjes echt niet, maar ik vind het echt vet gaaf! Moest ik met mijn idolen op de foto kunenn zou ik gewoon totally in shok zijn (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Al moet ik niets van de jonas brothers hebben, het is echt leuk voor je! Het is echt iets waarvan je zou denken dat het alleen maar in verhalen kan gebeuren :')

    Wauw dat is echt wel vet! :'D


    -

    RepentRepent schreef:
    Ik moet die ventjes echt niet, maar ik vind het echt vet gaaf! Moest ik met mijn idolen op de foto kunenn zou ik gewoon totally in shok zijn (:
    Haha dat was ik zelf ook een beetje ik kon er gewoon geen woord uit krijgen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Irgendwann schreef:
    Al moet ik niets van de jonas brothers hebben, het is echt leuk voor je! Het is echt iets waarvan je zou denken dat het alleen maar in verhalen kan gebeuren :')
    Je moet gewoon op de juist moment op de juiste plaats zijn:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wowa, das echt leuk voor je! Dat lijkt me echt even schrikken, staat opeens je idool/idolen voor je neus ^-^ Echt awsome ^-^

    Wow, kom dat tegen! Wat geweldig voor je!

    Ik ben geen fan, maar DAT IS ECHT AWESOME! D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een map aan gemaakt met de foto's daar ben ik op dit moment nog aan het uplouden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zo vet! :D

    Loveless schreef:
    Wowa, das echt leuk voor je! Dat lijkt me echt even schrikken, staat opeens je idool/idolen voor je neus ^-^ Echt awsome ^-^
    Ja dat was wel schrikken!Ik eerst dacht eerst van:IK zie niet goed meteen daarna wist ik dat dit dus wel de realiteit was


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Je maakte toch een topic aan met daarin dat je wist in welk hotel ze verbleven hé? Ik wist sowieso al dat het het Hilton Hotel ging zijn -sjiekste hotel van Antwerpen dacht ik. _O_

    Ik ben echt super blij voor jou, ik zou kei hard beginnen stotteren enzo. En omg, die gastjes zijn echt wel heet :9~


    Only losers can act the way you do