• Hey!!!
    Deze middag was ik bij het hotel waar mijn vader werkte,Draai ik me om en geloof ik mijn ogen niet:Kevin Jonas dtond daar gewoon vlak voor mij!Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden maar uitendelijk stelde Kevin zelf voor voor een foto,Kort daarna kwamen ook Nick,Joe,Frankie en de vader(de moeder heb ik niet gezien) en nu sta ik met ze allemaal op de foto!!!!

    Hier is dus een foto met mij Joe en Nick!

    ps:Voor meer foto's klik je Hier

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 0:12 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oooh wat een geluk!
    -jaloers-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Joker schreef:
    Ik ben geen fan, maar DAT IS ECHT AWESOME! D:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind JB niks maar dit is toch echt wel gaaf! Ik ben heel blij voor je! En ik denk dat al ben ik geen JB fan ik ze ook wel om een handtekening en foto's gevraagt had. Just for the fun!^^


    -

    Ik ben egt superblij voor je;)
    maar zelf ben ik ook super jaloers op je xD
    Maar jij bent zo'n grote fan van hun dat je het verdiend;)
    Dus ik ben blij voor je en byna niet meer jaloers
    Byna he xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Weetje hoe stoer!:S


    Ride or die

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH !!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ohhhhhhh waaaaaaaaaaaauw! KOEL KOEL KOEL KOEl - wish I was in your place -
    WAAAAAAAAAAAAAAH
    heb je ze ook nog gesproken? hoe waren ze? wat zeiden ze allemaal?
    - hyperd -

    Wauw :'D


    Some people make the world special just by being in it

    & JB was gisteren echt geweldig hé ? :'D
    ik stond dus helemaal vooraan, en zoals ik dus eerder zei, dat komt door de tante van een vriendin die ons eerder binnenliet. Dat was zo grappig dat al die meiskes buiten ons jaloers zaten aan te gapen :'D En ik heb Joe aangeraakt :'D, nuja, jij hebt ze allemaal aangeraakt, maar toch ben ik blij voor mij, ghaha:'D en we hebben een plectrum met de handtekening van Kevin :9~:9~

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 12:43 ]


    Some people make the world special just by being in it

    :9~

    Cool ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hoe vet :')


    You can run but not hide

    Joker schreef:
    Ik ben geen fan, maar DAT IS ECHT AWESOME! D:


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Das wel echt vet gaaf! Ook al ben ik zelf geen fan ofzo. Dude, als Bill kaulitz opeens voor me neus zou staan dan zou ik half flauwvallen xD *ziethetevenvoorzich*

    Maar dat is wel echt gaaf hoor!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wauw, zo ontzettend tof voor je man! Echt vet en dan ook nog die foto's. Ben echt heel blij voor je (krul)!


    Wie du mir, so ich dir.