• Er is een jongen die ik heel erg leuk vind, en hij vind mij ook leuk. Nou willen we wat afspreken over 2 weken, er is alleen 1 probleem. Hij woont in utrecht ergens en ik in friesland. Nou gaat hij vaak met de trein en wil hij graag naar me toekomen, maar als hij dezelfde dag terug moet gaan zien we elkaar maar even. Nou vroeg hij of ie bij me mocht slapen. Nou vind ik dat helemaal niet erg. Maar hij wil ook bij me in bed slapen, en dat vind ik ook niet erg, maar ik wil niet dat ie iets gaat proberen. Hij zegt dat hij niks doet wat ik niet wil, maar je weet hoe jongens kunnen zijn. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Hem gwn bij je in bed laten slapen of toch niet? Ik heb dringend advies nodig!


    "Let them eat cake!"

    niet aan mij vragen:Y) nog nooit verkering gehad


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    niet aan mij vragen:Y) nog nooit verkering gehad


    Ik heb ook nog nooit verkering gehad hoor XD


    "Let them eat cake!"

    Toen ik nog niet met m'n ex had, bleef ie ook gewoon bij mij in bed slapen. Maar ja wij hebben dus wel wat gedaan, maar als jij het niet wilt gewoon zeggen. En als ie dat niet respecteert weet je gelijk wat je ermee moet; DUMPEN.(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik denk dat je het gewoon moet doen en hem uit bed gooien als hij idngen doet die je niet wilt.
    Als hij je echt leuk vindt, dan zal hij vast geen dingen doen doe jij neit leuk vind.


    Food.

    OHMYYORK schreef:
    Ik denk dat je het gewoon moet doen en hem uit bed gooien als hij idngen doet die je niet wilt.
    Als hij je echt leuk vindt, dan zal hij vast geen dingen doen doe jij neit leuk vind.


    Ik dacht precies hetzelfde (:


    "Let them eat cake!"

    Een matras voor hem neerpleuren :'D
    Zonder gekheid. Als je zelf al twijfelt zou ik het sowiezo (ja, dat schrijf ik met een z) niet doen. Bovendien vind ik dat een jongen maar effe moet wachten voor hij dat privilege verdient (nerd).

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 19:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou hem niet meteen de eerste keer bij jou in bed laten slapen... eerst maar eens kijken hoe hij in het echt is ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Ik zou hem niet meteen de eerste keer bij jou in bed laten slapen... eerst maar eens kijken hoe hij in het echt is ;)


    Ik heb hem al vaker gezien hoor ;) En zn hand vastgehouden en etc.


    "Let them eat cake!"

    Ik zou zoals Sniper al zei, inderdaad een matras naast je bed gooien. Dan kan hij daar op liggen en als je hem bij je in bed wilt dan mag dat en anders smijt je hem er weer vanaf. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sniper schreef:
    Een matras voor hem neerpleuren :'D
    Zonder gekheid. Als je zelf al twijfelt zou ik het sowiezo (ja, dat schrijf ik met een z) niet doen. Bovendien vind ik dat een jongen maar effe moet wachten voor hij dat privilege verdient (nerd).


    Haha, je hebt eigenlijk wel gelijk! Ik heb alleen meer het probleem van: wat zullen anderen er van denken? Als hij alleen tegen me aanligt, tja daar heb ik geen problemen mee. Helemaal niet eigenlijk (nerd) Maargoed. je hebt eigenlijk wel gelijk.


    "Let them eat cake!"

    Speaker schreef:
    Ik zou zoals Sniper al zei, inderdaad een matras naast je bed gooien. Dan kan hij daar op liggen en als je hem bij je in bed wilt dan mag dat en anders smijt je hem er weer vanaf. 8D


    Haha, maar opzich is dat dan ook weer hetzelfde... Dat ie er gwn naast ligt op de grond. Nou ja, dat vind ik dan XD Maar ik denk dat ik eerst nog maar eens even mijn ouders ga informeren :S


    "Let them eat cake!"

    Sniper schreef:
    Een matras voor hem neerpleuren :'D
    Zonder gekheid. Als je zelf al twijfelt zou ik het sowiezo (ja, dat schrijf ik met een z) niet doen. Bovendien vind ik dat een jongen maar effe moet wachten voor hij dat privilege verdient (nerd).

    Volledig mee eens (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sniper schreef:
    Een matras voor hem neerpleuren :'D
    Zonder gekheid. Als je zelf al twijfelt zou ik het sowiezo (ja, dat schrijf ik met een z) niet doen. Bovendien vind ik dat een jongen maar effe moet wachten voor hij dat privilege verdient (nerd).


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja kan het proberen en anders weet je toch al meteen dat je nooit iets met hem moet beginnen. En gooi je hem op straat met deze vrieskou =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je er over twijfelt zou ik gewoon een matras op de grond voor hem neer leggen,,
    Als hij alsnog dingen gaat doen die jij niet wilt dan is hij het niet waard om ooit je vriendje te worden,,


    Never forget the things that make you smile