• Ik leer hier veel mensen kennen en ik praat ook vaak met ze, in ieder geval naar mijn gevoel. Ik denk dat onze vriendschap echt is en als ze me vertellen dat ik speciaal voor hun ben, geloof ik dat ook. Maar uiteindelijk blijkt dan dat ze me vergeten, dat ze hun beloftes niet nakomen en dat ze helemaal niet vinden dat ik speciaal voor hun ben, gewoon iemand waar ze af en toe mee praten als ze hun vervelen. Niemand zegt me gedag als ze weggaan en niemand vraagt mijn msn. Ik wordt steeds vergeten op hun profiel of blogs bij hun vriendenlijst of wordt na een tijd gedeleated. Ik zoek iemand met wie ik een echte band kan opbouwen, iemand die me zou willen meeten, gewoon iemand zoals iedereen wel iemand heeft, maar die ik nog niet heb gevonden. Ik wil weten wat vriendschap echt betekend, want ik wil vriendschap kunnen geven. Maar dat kan niet als ik ook geen vriendschap krijg. Ik ga nu geen namen noemen, maar ik hoop dat ze weten over wie ik het heb. Misshien ben ik gewoon te gevoelig of beeld ik me alles in, maar ik ben het beu.
    Ik zoek geen aandacht en ook geen medelijden en ik vind het jammer dat mensen dat vaak bij hun topics moeten zetten, zodat ze geen kutopmerkingen krijgen.
    Ik wil niet dat iedereen zich nu meteen aangesproken gaat voelen, je moet zelf weten of het over jou gaat. Ik zei alleen tegen Annelies dat het al zeker niet over haar gaat, omdat ze zelf momenteel in de put zit, maar daar moet je haar ook niet op gaan afbreken.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 17:08 ]


    All was well.

    History schreef:
    (...)
    Dat moet je zelf weten, ik zei dat ik geen namen ging noemen. En ik zeg nu ook niet dat het over jou gaat, il wil alleen dat mensen het zelf beseffen.

    En ik wil dat je me vertelt of je het ook over mij had of niet. =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    History schreef:
    (...)
    Dat moet je zelf weten, ik zei dat ik geen namen ging noemen. En ik zeg nu ook niet dat het over jou gaat, il wil alleen dat mensen het zelf beseffen.

    Nou het gaat ook over mij dus, als ik in mijn mod tijd wat heb geleerd van Kirsten is het dat je het maar gewoon tegen die mensen moet zeggen en het niet zo doen >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En dat aangepast deel vind ik wel lief van je :]

    Heb ik ook soms.
    Nu is er één iemand waar ik ondertussen een goeie band mee heb. ^^
    Ik denk dat ze het zelf wel weet als ik al alleen maar over Sean spreek. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Decoy schreef:
    (...)
    Nou het gaat ook over mij dus, als ik in mijn mod tijd wat heb geleerd van Kirsten is het dat je het maar gewoon tegen die mensen moet zeggen en het niet zo doen >.<

    tja, dat is wel waar (a)


    Some people make the world special just by being in it

    Zie je, van alles komt ruzie. En als ik nu de namen ga opnoemen over wie het gaat, is er nog meer ruzie. Waarschijnlijk willen jullie dit nu quoteren dat door dat ik dit heb gezegd ik gewoon ruzie uitlok, maar ik wou het gewoon even kwijt. Maar aangezien jullie zo graag de waarheid willen weten, dan kan je dat ook in een pb vragen. Ik wil niemand zwart maken in dit topic.


    All was well.

    Ik ga ook met niemand van Q echt om. Maar wel vervelend dat je je zo voelt. Ik wil wel naar je verhaal luisteren, en je helpen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    History schreef:
    Zie je, van alles komt ruzie. En als ik nu de namen ga opnoemen over wie het gaat, is er nog meer ruzie. Waarschijnlijk willen jullie dit nu quoteren dat door dat ik dit heb gezegd ik gewoon ruzie uitlok, maar ik wou het gewoon even kwijt. Maar aangezien jullie zo graag de waarheid willen weten, dan kan je dat ook in een pb vragen. Ik wil niemand zwart maken in dit topic.
    Ik vind dat je gelijk hebt, ook al vroeg ik zelf of ik het was. Iedereen begint hier iedereen aan te vallen en jij wou gewoon je hart luchten.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb een paar echte vrienden op Q, denk ik.
    Ze zijn er altijd voor me, als ik blij of verdrietig ben. En dat vind ik zo lief van ze :3
    En, niet verdrietig zijn, je vindt heus wel vrienden, hier op Q! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb altijd het gevoel alsof ik 2e keus ben.

    Broadway schreef:
    Ik heb altijd het gevoel alsof ik 2e keus ben.

    Heb ik ook maar you know why.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Heb ik ook maar you know why.

    Inderdaad, maar je moet weten dat je voor mij echt geen 2e keus me bent, dat weet je <3

    Broadway schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar je moet weten dat je voor mij echt geen 2e keus me bent, dat weet je <3

    Uhu <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moet ik me aangesproken voelen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dit best wel een persoonlijk gesprek worden. Als in dat heel veel bekenden nu gaan vragen of het over hen gaat. :x

    Misschien moet je gewoon eens een mail schrijven waarin jij je hart lucht en hem dan verzenden naar die mensen waarvan je het emailadres hebt. De anderen kun je gewoon een PB'tje sturen. ^^

    Just tell them what you think, maar dan niet in zo'n 'algemeen' topic. (: