• Ik heb twee vriendinnen, zegmaar X en Y. En zij zijn bevriend met een jongen, euh, Z.
    Omdat ik dus met X en Y bevriend ben ga ik veel met ze om, en Y is ook met hen bevriend, maar ik mag hem niet. Maar dat heb ik nooit echt laten merken, want ik zou het ook niet leuk vinden als vrienden van mij andere vrienden af zouden kraken enzo.
    Maar begin dit schooljaar begon Z heel vaag te doen. Hij was óveral waar is was. Als ik bij mijn kluisje was stond hij achter zo'n pilaar te wachten, en dan liep ik naar beneden, en dan liep hij snel via de andere trap naar beneden, om me daar weer op te wachten. En liep me steeds overal achterna, en dan bleef hij op zeven meter van me af staan ofzo, en dat vond ik natuurlijk niet erg fijn, want dat voelt gewoon heel ongemakkelijk.
    Toen belde hij me of hij bij mij thuis mocht komen, en toen zei ik 'nee'. Logisch, ik mag hem niet en hij liep non stop achter me aan.
    Toen ben ik op school naar hem toegegaan om te zeggen dat ik het heeeel vervelend vond dat hij steeds achter me aan liep, en het hele verhaal heel aardig tegen hem gezegd. Toen liep hij weg.

    Maar hij ging gewoon door, dus ik heb het hem nog een keer aardig gezegd. En daarna stopte hij weer niet, en heb ik het op msn gezegd. En daarna werd ik heel kwaad op hem op school en heb ik hem héél duidelijk verteld wat ik er nou van vond. Ik dacht: nu zal het wel duidelijk zijn. Niet dus,
    vraag ie op msn: 'is er iets ofzo? Je doet ze apart?' OMG, WAS HET NOG NIET DUIDELIJK??
    Dus toen heb ik het heel bitchie tegen hem gezegd, en dacht ik dat het wel duidelijk was, maar meneer vind het nu nog stééds nodig om overal te zijn waar ik ben, tegelijk met mij richting de fietsen te lopen, en als ik dan denk: ik ga wel even met iemand praten, dan is ie wel weg, blijft hij gewoon staan en wachten.
    EN ik weet écht niet wat ik nu nog moet doen..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ga naar je mentor/vertrouwenspersoon/ouders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vraag dan aan hem, waarom hij je telkens achterna loopt .. ?

    Ga naar je mentor, of doe desnoods aangifte wegens privacy-schending.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is like, eng. Misschien kun je het tegen je ouders zeggen, en dan naar de politie stappen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg dat is eng. Maar de politie zal wat te overdreven zijn, maar ga wel naar een leraar op school. Hoeft nog neit eens een vertrouwends persoon te zijn, die mogen er neits aan doen... xD Maar even kijken, ga naar de directeur of zo, en als er maatregelen komen maar hij gaat door, of er komen geen maatregelen. Ga pas dan naar de politie. Wat een creep man

    Ik heb hem al heel vaak gevraagd waarom hij zo doet, maar dan zegt ie weer dat hij niet snapt wat ik bedoel, maar op zich lijkt het me toch vrij duidelijk wat ik bedoel? Echt, hij is zoo dom:O
    en lelijkxD
    maar iig dankuu=)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Breeze schreef:
    Ga naar je mentor/vertrouwenspersoon/ouders.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Meschien is Z gewoon verliefd(dance)


    ailoveejoee.

    iAMxSANNE schreef:
    Meschien is Z gewoon verliefd(dance)

    Die (dance) doet 't hem. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    iAMxSANNE schreef:
    Meschien is Z gewoon verliefd(dance)

    Dat geeft hem nog niet het recht zo te doen toch?
    En als hij wilde dat ik hem leuk zou vinden (zou toch never gebeuren, want ik mag hem niet, nooit gemogen ook), zou hij zich anders moeten gedragen, want nu begin ik hem alleen maar meer te haten.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Vertel het aan je ouders of ga naar de politie! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien klinkt het raar, maar ik denk dat hij het alleen maar leuker vind dat jij het niet leuk vind, je moet je niet anders of bang opstellen en je nilks van hem aantrekken, als hij je dan nog niet met rust laa tmoet je serieuze stappen ondernemen, misshicen met je ouders praten, of met je vriendinnne?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naar je directeur?


    I don't need words to feel those lips.