• Niet voor gevoelige kijkers.Dit is een duiveluitdrijving.En goh, das vies.En ik heb het filmpje maar één keer gezien en NOOIT meer.Maar ik vond wel dat ik het met jullie moest delen :Y)

    Klik


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wil je vertellen wat er juist in dat filmpje gebeurt, dan kan ik beslissen of ik het kijk of niet. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik ga het sowiezo ni bekijke :P


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind er niets vies aan ofzo, ghaa:'D


    Some people make the world special just by being in it

    Roulette schreef:
    Wil je vertellen wat er juist in dat filmpje gebeurt, dan kan ik beslissen of ik het kijk of niet. (:


    Dat is een vrouw van Duitsland die bezeten is door de duivel, maar je ziet alleen foto's (en die vrouw staat helemaal onder de blauwplekken) maar de conversatie dat je hoort is vies.Je hoort ineens een mannenstem (dat is die vrouw.) en die begint in het Duits te schelden en maakt vieze geluiden enz, als ik het uitlegt klinkt het niet zo eng, maar het is echt wel vies om te horen ;x + de vrouw is gestorven.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat klinkt gezond :'D
    Maar, het bewijst niks (cat) Ze kunnen het net zo goed gewoon hebben opgenomen en zelf die foto's hebben gemaakt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alysse schreef:
    Ik vind er niets vies aan ofzo, ghaa:'D



    ik heb het fimpje paar maanden geleden gezien en ik zie het nooit meer ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De foto's vind ik niet vies maar de geluidjes vind ik eng :'D


    Only losers can act the way you do

    Ze gaan in duiveluitdrijvingen altijd te vèr. Dat vind ik toch. Zoals bij dat islamitisch meisje die overleden is na een duiveluitdrijving.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zag zoiets in de film The Excorcist gezien ofzo. Ik heb geen zin om te kijken trouwens xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nyctalopia schreef:
    Dat klinkt gezond :'D
    Maar, het bewijst niks (cat) Ze kunnen het net zo goed gewoon hebben opgenomen en zelf die foto's hebben gemaakt.


    Ja maar, toch blijft het eng ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als je dat met foto's en geluid tegelijk kijkt vind ik het toch wel eng. Whaha, nu maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg. Serieus, ik moet het afleren om filmpjes te kijken waarvan ze zeggen dat het vuil, vies of eng is :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Als je dat met foto's en geluid tegelijk kijkt vind ik het toch wel eng. Whaha, nu maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg. Serieus, ik moet het afleren om filmpjes te kijken waarvan ze zeggen dat het vuil, vies of eng is :'D



    haha, dat heb ik.Maar ik ben nu al iets minder bang dan vroeger ;x ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Etje, kiekenvel, etje etje etje!

    Roulette schreef:
    De foto's vind ik niet vies maar de geluidjes vind ik eng :'D

    Ik vind het niet zo eng... Mijn nicht is een paar keer bezeten, dan worden dr ogen zwart en begint ze een oude slaventaal te praten, ze heeft ook een keer geprobeert zichzelf op te hangen..


    Get back motherfuckerz'