• Beste usertjes. ^^

    Het komt er :D Rutger gaat er iets voor programmeren enzo ^^


    Ons is het opgevallen dat er wel enorm veel aanvaringen met mods zijn de laatste tijd en hebben daar wel degelijk bij stil gestaan. Nu lijken we een oplossing te hebben gevonden: een bemiddelaar tussen beide groepen.
    We hebben al een user op het oog, een objectief persoon die noch nauwe banden heeft met de mods noch met bepaalde users en een volwassen manier van handelen.
    Als je dan dus het idee hebt onrechtvaardig behandelt te worden en denkt dat je er niet zelf met de mods uitkomt kun je naar die persoon toe gaan. Zij zal dan bij de mods aankaarten wat het probleem is en zo kan er opnieuw naar bekeken worden. Ook worden deze problemen dan niet alleen met de desbetreffende mod maar met zoveel mogelijk besproken. Persoonlijke problemen met een user worden zo buiten spel gezet.
    We hopen dat als we dit gaan invoeren, dat moeten jullie uitmaken, dat de problemen sterk zullen afnemen. Topics en gezeur op het forum zal dan niet meer nodig zijn en er zal altijd naar je geluisterd worden.
    Maargoed onze vraag aan jullie: Goed idee of niet?
    En graag ook waarom enzo erbij ;)
    En we gaan niet vertellen wie die user is. Voor je het weet heeft hij/zij weer een horde users op zijn/haar dak.

    Groetjes,
    de Mods van Q.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    goed idee,
    want sommigen die de mods al niet mogen,
    reageren dan meestal nóg feller.
    dus,
    goed idee :]


    It's not the same without you.

    goed idee ^^

    ik denk wel goed idee? Want met ruzie schiet je ook niks mee op, enja zo gaat het denk wel goed komen! :O


    Nvt

    Me liky
    Like; anders gaat het hier nog een hele chaos worden. En ik vind het ook goed dat die persoon iemand zal zijn die geen nauwe banden heeft met mods noch met users.

    Ja, ik vindt het wel een goed idee!
    Aangezien je dan nét geen mod bent, nét geen user.
    Als je snapt wat ik bedoel? x'D
    En ik denk inderdaad dat er zo minder ruzie komt.
    Waardoor er weer een prettige en respectvolle sfeer hier wordt gecreeërd.
    En daarnaast praten users sneller met andere users, dan met mod's.
    Dus ik ben er voor! =D
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Het lijkt me een super goed idee! Die ruzies zijn heel vervelend.. ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind het een goed idee : D


    Listen to what we're not saying..

    Ik vind het een goed idee. (Y)
    Ik snap niet wat het probleem is? De mods doen ook gewoon hun werk!

    Maar ja ik heb geen probleem, dus je zal mij niet horen klagen.


    Think before you act.

    Aha, aha, Oke goedidee, de laatste tijd moet overal Aha voor bij mij,..!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, dat is een goed idee.


    blame the bully.

    Top idee! Prachtig gewoon.
    Ik ben benieuwd wie deze bemiddelaar is.
    Excuses, wel even de reden erbij: ik vind het een goed idee omdat er zo nutteloze haat aansporende topics vermeden worden en de bemiddelaar kan dan de situatie analyseren zonder dat het persoonlijke conflict een rol speelt.
    Oke, dat is zo ongeveer precies hetzelfde als dat er in het topic staat, merk ik nu.. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed idee, ja ! =)
    Op deze manier zullen problemen echt wel sneller opgelost worden enzo . :]
    Die persoon zal dan wel volledig objectief moeten zijn ... er zou snel vriendjespolitiek kunnen ontstaan enzo .
    maar voor de rest : goed idee! =)

    x


    /

    Tot zover al allemaal positief^^
    Dat gaat nog goed komen denk ik :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het een goed idee :)

    Ik denk wel dat het een goed idee is, maar ik snap het niet zo goed. Dus je mag naar die persoon gaan en die persoon gaat de mod erover aanspreken? En die persoon gaat die mod en de user helpen met een oplossing, niet? Maar het is een chill idee hoor ^^!


    What's wrong whit loving someone?