• Ja ik verveel me!
    Ik heb morgenavond een party waar ik blijf slapen enzo (:
    Wat gaan jullie doen? ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm vanavond -als die meetelt met het weekend xd- ga ik werken ^^ En dan morgen heb ik eerst 's morgens rijles en daarna ga ik naar mijn paard en even 3 dingen voor Koninginnedag kopen en dan ja verder niet zo heel veel ;p en zondag ga ik naar Liesch toee <3. Gaan we shoppen en naar zee ^^

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 15:14 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Vrijdag: Met vriendinnen naar dorp en de Maas - UG kijken.
    Zaterdag: Dunno, gamen ofzo - klein feestje met 4 people in een jacuzzi ;D
    Zondag: NAAR DE GODDAMN KERK, mijn neefje word gedoopt - party bij mijn broer - dunno.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vanavond lekker niksen :9~ Morgen ook lekker niksen en 's avonds werken. Zondag ochtend werken en 's avonds weer lekker van het mooie weer genieten - hoop ik -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Morgen naar Remember Me met een vriend, en zondag is het een communiefeest van mijn broertje.


    Some people make the world special just by being in it

    MIJN VERJAARDAG VIEREN!(yeah)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Mijn ouders overtuigen dat mijn cijfers niet zo erg zijn -.-


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    morgen ga ik eh om een zomer jas & andere kleding & zondag waarschijnlijk huiswerk maken.

    Oké, ik ga nu party hardy.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    studeren --"

    Morgen ga ik naar Leiden voor examenbundels + cadeautje voor vriendin en ik ga alletwee de dagen leren :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    huiswerk, slapen^^, en opendeurdag van m'n school waar ik de hele dag aanwezig moet zijn O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Morgen naar m'n vriend en zondag misschien even de stad in en 's avonds naar engelandddd.. =D

    Fuif.


    Get outta my head!

    uhmm niet veel..
    zaterdag mn krantenwijk -,-
    zondag een zwemwedstrijd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Morgen ga ik me de hele dag flink vervelen & zondag ga ik naar mijn vriendje :9~


    -