• Ahoya,
    eerst en vooral heb ik zo'n typish meisjesprobleem. x)

    Ik ga over een week, de vrijdag, op schooluitstap.
    In de voormiddag naar Brussel de krottenwijken en de luxe wijken bezoeken en in de namiddag naar Aqualibi.

    Maar nu zit ik met het probleem dat ik mijn regels dan waarschijnlijk heb.

    De kleedkamers in Aqualibi zijn waarschijnlijk gezamenlijk (alleen meisjes bedoel ik) dus daar een tampon indoen is nogal gênant. :x

    Ik dacht er dus aan om mijn bikini 's morgens al aan te doen + een tampon en maandverband, maar wat als ik mijn regels dan nog niet heb en die in de dag krijg?
    (ik ben zo stom geweest er niet op te letten wanneer ze gedaan waren)

    Kan je dus een tampon indoen als je je regels nog niet hebt?
    of
    hoe zouden jullie het doen?

    :X


    Let the Night embrace you

    Dat kan je wel doen, maar je kan ook als jullie daar binnenkomen het snel in de wc's doen, en dan gaan omkleden.


    Your make-up is terrible

    Ja, dat kan. je moet er dus wel op letten of je het dan ook word, en hem niet te lang laten zitten =]


    Life is an art, not a science.

    er is tog wel een wc in aqualibi?

    En nee dat zou ik niet doen, want tampons zijn zowizo al niet heel erg goed;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat een tampon in doen als je je regels nog niet hebt niet zo´n probleem is... Maar je kan toch wel alleen in een wc hokje en dan in doen? of moetten jullie ook gezamelijk douchen?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:33 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Er bestaat geloof ik een pil waardoor je meteen ongesteld word. Dus dan word je het nu, en heb je volgende week geen zorgen n_n
    Moet je anders maar even opzoeken op internet of zo, want meer weet ik er niet over Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Assassin schreef:
    Dat kan je wel doen, maar je kan ook als jullie daar binnenkomen het snel in de wc's doen, en dan gaan omkleden.


    For once I want to be the car crash.

    wat is dat gedoetje eigenlijk? zwemmen?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:32 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    @OverMyHead: Een jaar geleden stelde mijn mams dat voor en toen ik het een week geleden vroeg mocht het niet, omdat ik te jong ben volgens haar.. >.<

    Dat is dus geen oplossing. :x


    Let the Night embrace you

    @Creation: Ah ja. ^^

    En ik denk niet dat eerst naar de WC gaan zo slim is.
    Dan zit je daar alleen, terwijl je niet weet waar de groep is. :x


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Dat kan je wel doen, maar je kan ook als jullie daar binnenkomen het snel in de wc's doen, en dan gaan omkleden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Snake schreef:
    @Creation: Ah ja. ^^

    En ik denk niet dat eerst naar de WC gaan zo slim is.
    Dan zit je daar alleen, terwijl je niet weet waar de groep is. :x

    Dan zeg je tegen de rest van de groep dat je even naar de wc moet en vraag je één of meerdere meiden of ze even op je wachten? (:


    I clicked my heels and wished for you.

    ga eerst naar de wc en kleed je dan om..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ga anders niet mee gaan zwemmen, je kan nog altijd een andere keer naar Aqualibi gaan met vriendinnen.

    @xRapunzel:
    Géén tweede keer.
    In het zesde leerjaar gingen wij ook naar Aqualibi en toen had ik die ook. Ik ben toen niet meegegaan, omdat ik te jong was voor tampons te kunnen gebruiken.

    Ik wil dat dus geen tweede keer. :x


    Let the Night embrace you