• Whuaha ik verveelde me dus dagt ff een spelletje maken :D


    Het gaat zo iemand Begint met een zin de volgende mag zelf versinnen waar de volgende zin over gaat so onstaat er een verhaaltje door jullie

    Bijv:
    kees: Er was eens een appel die kon praten
    Jan: De appel voelde sich alleen omdat hij de enige appel was die kon praten

    enzo gaat het door

    Hoe gekke hoe beter ;)




    Er was eens een stonedu Baviaan bij het vuilnis build.


    HET GAAT HEEL DIEP

    Kian voelde zich na een tijd erg eenzaam dusz dwongen we Draco en Loena een kind te maken die slecht was
    omdat Loena en Draakje allebij perfect wit/blond haar hadden werd het kend heel mooi
    en stiekem was Kimberly jaloers dat Loena daar lag met Draco en zij niet^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dit kind noemde ze Isabella en ze was idd heel erg knap; Ze leerde snel; de tijd vloog voorbij...


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    De wereld was overgenomen en Draco, Loena en Taylor waren zo goed als dood
    Maar toen kwam meneer de koe (begin verhaal^^)
    weer is opduiken en vermoorde...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    De boosdoeners!!
    De koe, De clown zonder hoofd, De mime speler, en de aardbei leefde nog lang en gelukkig!
    ..

    of tog niet?...


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    jaa
    ze leefde nog lang en gelukkig samen met Kian, Isabella, Anna, en natuurlijk Kim.
    Anna ging Samenwonen met Fred Wemel
    En kim met Justin Bieber. Wel allemaal in 1 groot huis en zoo leefde ze nog lang en gelukkig

    -Einde-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    en ik dan v:O

    oke mijn verhaal. de wolfpack kwam zoeken naar taylor alleen die was dood en ze kwamen mij tegen, toen beten ze me en werd ik ook weerwolf en leefde bnog lang en gelukkig samen met paul (dan maar hea als jake dood is XD)


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Okeee dannnn

    naja ik begin wel weet xD

    Er was eens een koe die van PinguinCurry © hield


    I wish you were here.

    en die koe haalde al zn moed bijeen en vroeg PinguinCurry uit op een date , en PinguiCurry zei ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    "Ik vind je zoooo lekker, maar dat is in dubbele zin dus ik breng je naar de slager *cabaretdrums*". De koe werd spontaan paars. =|


    heuj

    met gele stippen en groene olifantjes..

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 22:36 ]


    Don't let me Fall. <3