• Ja...
    ik zoek een serie, het liefst rond de 30 afleveringen, niet meer dan 50, die ik kan gaan kijken.
    Ik vind schoolverhalen altijd wel leuk, drama, komedia, fantasy, ninja's, eigelijk alles wel XD
    Dus heeft iemand een tip? wnat ik kan weet het echt niet! :P
    Oh, en deze series heb ik al gezien:
    -Naruto
    -Bleach
    -Ouran Higschool host club
    -Wolfs rain
    -DN Angel
    -Sailor moon (xD)
    -Angelic layer
    -Avatar
    -Rosario Vampire
    -Dragonbal
    -Digimon (O.o)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik weet niet.
    Ik kijk niet naar anime.


    I need you like a heart needs a beat

    School Rumble en Fruit Basket zijn wel leuk.
    School Rumble heeft 2 seizoenen van 26 afleveringen en fruit basket heeft er 26.


    It's all for you, my butterfly.

    OEW Aishiteruze Baby! echt 100% zeker, kijk iniedergeval episode 1 uit, in het begin is het namelijk wat van... uhm ga ik dit wel leuk vinden? oO



    btw... Ouran High School Host Club is te-gek! *is verslaafd aan Hikaru en Kaoru*


    Hij heeft 26 afleveringen.( Aishiteruze baby hea)

    en uhm.. *chekt haar eige lijstje*



    Loveless, maar die heeft er maar 12.

    Loveless, Full Moon Wo Sagashite, 11 Eyes, Vampire Knight, Shugo Chara, Blood +,

    hmm welke heb ik nog meer gezien die jij ngo niet op je lijst hebt xD


    A Noble was Born in Chaos

    Dit is mijn lijstje met erachter wat ik er van vind. ook dignen die ik neit leuk vind, + rede

    - Aishiteruze Baby( Geweldig!) Want, het is zo relitisch en je weet neit wat er gaat gebeuren en Yuzuyu het meisje van 5, is zoooooo schattig!


    - Blood+ ( weet niet wat ik van moet vinden), Ik vind het een beetj eraar, na aflevering drie ben ik gestopt met kijken, zit een beetje teveel oorlog in vindt ik.



    - Deltora’s Quest(boeken zijn leuker), Want ik heb de boeken gelezen en de hoofdpersoon hete anders, en nou ik had eht anders in mijn gedachte dan dat het in de anime is. Verder vond ik de boeken geweldig, dus dit ook.


    - Fruits Basket ( beetje vreemd.. xD) Uhm ja.. Hoe zla ik het zeggen, enge ogen en mensen die in rare diertjes veranderen? xD


    - Kiba(nog niet echt gezien zeg maar) Want ik ben gestopt bij aflevering 2 ik vind het vreemd speelt zxich af in de toekomst of zo, heel vreemd snapte er neits van. Maar misschien vind jij eht leuk.


    - Kiroshitsuji ( Niets aan), oke een rare gast van 12 die de baas is over een huis, een paar bediendes die alles overhoop halen en een man die hem beschermd en een demon in zich heeft. Ik vond het niet echt zo leuk zeg maar.


    - Loveless ( GEWLDIG), Ik vond het vet grappig, maar let wel op, dit is eigenlijk in de richting van een Yaoi storie.


    - Nana( mooi), het is heel realistisch en kan je er mee inleben, de eerste 6 afleveringen zijn oersaai maar dna word het mega spannend. Met leuke karakters erin

    - Shaman King( Geweldig) Ik denk alleen dat je eht wel kent. Maa rik hou wel van gevechten, zolang er neit t e veel emt dat stomme moord ,bloed in zit. ik vond hem spannend en grappig.

    - Shugo chara( Mega leuk!) Ja, dit gaat de richting uit van Tokyo Mew Mew en Winx club. Ik vond het geweldig, ik ben er nog mee bezig maar ik vind het verhaal hartstikke leuk, allhoewel het voorspelbaar is hoe ze verslagen worden. Toch boeid het verhaal erom heen me erg, zo wil ik weten of ze emt iemand krijgt en hoe eht uitloopt met een gast met katte oortjes waa rik maa rneit teveel over zeg. Geweldig melig.

    - Tears to Tiara( gaat wel) Ik heb eerlijk gezegt neit veel van gekeken , want ik raakte ondertusse verslaafd aan een andere serie, maar wil hem nog graag afkijken, ben pas bij episode een dus weet neit echt wat ik erover kan zeggen...


    - Witch( dat zal je wel van tv kennen?) Ik vond het vroeger helemaal tegekn, daarom nogsteeds denk ik. Ikw eet neit zo zeer waarom, want ergens vind ik er ook weer niets aan.

    - H2O footprins in the sand( gaat wel) ja hier heb ik ook maar een paar afleveringen van gezien, ik vond het beetje uhm anders want die jognen was blind en toen ineens weer neit en een meisje werd echt zwaar gepest zelfs door de leraar, ik snapte het neit zo. Overigens zitten er van die beshcamende stukken in waarvan ej echt zegt van 'ow... my ... gosh..'

    - Tsubasa Chronicles( Wel grappig), Dit verhaal vind ik vet mooi in de eerste aflevering droomde ik helemaal weg en vanaf de tweede begon een avontuur dat echt melig is. Ik vind het grappig wat ze allemaal moeten doen om veren te vinden)


    Zo mss heb je er wat aan



    Maar ik zou Aishiteruze baby zeker kijken ^^,

    Nana! <333


    -

    Tokyo mew mew en Chobits ;)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Elfen lied,, kan ook


    I live in myn own Cinderella story .

    Misschien Vampire knight, en Jugaku Shoujo is echt awesome!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xMichi zei op 22 nov 2009 - 17:32:

    - H2O footprins in the sand( gaat wel) ja hier heb ik ook maar een paar afleveringen van gezien, ik vond het beetje uhm anders want die jognen was blind en toen ineens weer neit en een meisje werd echt zwaar gepest zelfs door de leraar, ik snapte het neit zo. Overigens zitten er van die beshcamende stukken in waarvan ej echt zegt van 'ow... my ... gosh..'

    Ik heb nu net de eerste 4 afleveringen gezien en ik vond het wel leuk.
    Maar ik vond het niet echt "oh my gosh" momenten.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.

    Rozen Maiden

    Elfenlied kickt echt ass! (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mmm dit topic is handig voor mij ^^

    Elfenlied
    Higurashi no naku koro ni
    Higurashi no naku koro ni kai
    Hell Girl

    De enige drie animes die mijn aandacht erbij houden.
    Zijn wel creepy, maar ontzettend gaaf <33


    ars moriendi