• Ja, dat is zo irritant. Niet normaal. Zelfs als die persoon al dat bericht verwijderd heeft, kun je het niet terug sturen. En dan heb ik het over als je gewoon: 'Hoi, alles goed?' ofzo zegt, dan kan je dat gewon niet opnieuw zeggen.

    Sorry, maar ik erger mij daar aan (cat)


    Only losers can act the way you do

    Daar erger ik mij nou ook aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik ook wel eens gehad x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dan doe je gewoon,
    Hoi (:
    allesgoed?

    ofzo?


    - hoi ;D

    Dat heb ik ook bij; welk liedje luister je.
    Dat is echt irritant x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Het is om te voorkomen dat je gaat spammen. Eigelijk wel goed, want spammen mag niet en dan heb je minder kanso p een waarschuwing inverband met spammen.
    Maar dat ding waarmee dat ingesteld is, kan niet raden of het niet of wel spam is.
    Je hoeft er maar een punt achter te zetten, een hoofdletter te doen, het schuin te maken of er een smilie achter te zetten, en je kan het gewoon versturen.
    We gaan er niks aan veranderen ;)

    haha

    ik zeg nooit hetzelfde o.o :3


    We can only learn to love by loving.

    Krullah schreef:
    Het is om te voorkomen dat je gaat spammen. Eigelijk wel goed, want spammen mag niet en dan heb je minder kanso p een waarschuwing inverband met spammen.
    Maar dat ding waarmee dat ingesteld is, kan niet raden of het niet of wel spam is.
    Je hoeft er maar een punt achter te zetten, een hoofdletter te doen, het schuin te maken of er een smilie achter te zetten, en je kan het gewoon versturen.
    We gaan er niks aan veranderen ;)

    Maar, kan dat er niets ingesteld worden met tijd ofzo? :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik stoor mij er ook aan. ._.

    Hehe, dat had ik niet door. :x
    Ik dacht dat ik het perongeluk 2x verstuurde, daarom dat niemand ooit antwoord :')


    All was well.

    Bedoel je in gastenboek?
    Dan zet ik er al gauw even een lettertje ofzoiets achter, ik ga dat aanpassen en hop.
    Klaar!
    (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja dat had ik een keer in een topic


    You can run but not hide

    Nog nooit gehad? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon een kleine aanpassing maken, zoveel moeite is dat toch niet? En trouwens, als dat zou veranderd worden, zou er gespamd kunnen worden. So that's not gonna happen. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dat heb ik ook. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is in verband met spammen of zoiets.
    Nou ja ik verander het altijd.


    -